Då var detta bygget färdigt. När jag länmnade in spoilern på lack så passade jag även på att lacka VW emblemen i matt svart. Dock funderar jag på att lackera dom silvriga dimljushållarna i samma kulör som fälgarna, vad tror ni om det?
Spanade in den på Elmia och tyckte den var riktigt läcker, speciellt fälgarna! Dimljushållarna är lite "skrikiga" i den silvriga färgen så tror det blir mycket snyggare med en mörkare lack...
Snyggt jobb med all plastsvetsning , helt klart dock störde jag mig på ett par "pucklar" som fanns ca 15-20 cm på sidan om nummerplåten , men det är nog inget man tänker på då man ser bilen hastigt. Tycker dock att silverfärgen runt dimljusen ska vara kvar , liksom det som gör att den sticker ut från mängden.
Snyggt jobb med all plastsvetsning , helt klart dock störde jag mig på ett par "pucklar" som fanns ca 15-20 cm på sidan om nummerplåten , men det är nog inget man tänker på då man ser bilen hastigt. Tycker dock att silverfärgen runt dimljusen ska vara kvar , liksom det som gör att den sticker ut från mängden.
anledningen att det finns "pucklar" 15 cm från nr plåten är att det är så org på GTI spoilern
anledningen att det finns "pucklar" 15 cm från nr plåten är att det är så org på GTI spoilern
Aha , men då jag kikade såg det ut som om dom var olika stora men jag kan ha sett fel också. Svårt att se när det blänker så mycket! :-) men som sagt snyggt blev det!