sre lovande ut detta, dock så gillar jag inte kombon utab spoilrarna, vi gjorde något liknande, fast på våran ford Windstar, vi tog en v70 2002 spiler och kapade lite, limmade som fan, och spacklade en massa, snacka om att fronten blev snyggare lycka till du med !, använd mycket glasfiberspackel !
Varför ska han använda mycket glasfiberspackel för?
Då kommer lite nya bilder från slipningen och slipbåset. Byggde även en utsugningsfläckt som var tänkt att suga ut dammet. Det fungerade dåligt, dock så fungerade den väldigt bra att suga ut doften från spacklingen (Plastic Paddin 2-komponent spackel). Det luktade knapt något utanför båset. Men inne i båset fick jag ha gasmask. Nu återstår bara ett antal lager till och sen blir det lackning
Då var spacklingen troligtvis färdigt och den åker in på grundlack imorgon och sen får jag se om det blir mer spackel eller om den åker in på riktig lackning
Tyvärr så blev det inga bilder idag, men det var bara lite spackling kvar så det fixar lackfirman. Skall köra bilen tilll lackeran måndag så dom får rätt färg nyans på spoilern. Så jag hoppas att den lackas på tisdag. Kommer även lämna in fälgarna på lack samtidigt. Så nu är det bara att vänta