En polare med en saab följer troligen med mig oxå ^^ Men är det här vi ska mötas? hittar ej i solna så om nån gullig vill skriva ner hela adressen där man ska mötas så man kan knappa in det i gpsen
adressen dit är Frösundaleden 4. precis vid E4 haga norra nu e bilen tvättad, och putsad på hela dagen. Bara sova kvar att göra vi ses imorgon allihopa Ska bli sjuuukt kul!!
adressen dit är Frösundaleden 4. precis vid E4 haga norra nu e bilen tvättad, och putsad på hela dagen. Bara sova kvar att göra vi ses imorgon allihopa Ska bli sjuuukt kul!!
Tack så mkt för adressen vi syns där imorrn grabbar o flickor (:
Det va fint som fan förutom att ledar bilen inte var den bästa då ledar bilen körde "lite" för fort hela tiden plus forden som snurrade typ 2 varv på motorvägen framför mig o polaren Men annars väldigt lyckad karavan (:
Det va fint som fan förutom att ledar bilen inte var den bästa då ledar bilen körde "lite" för fort hela tiden plus forden som snurrade typ 2 varv på motorvägen framför mig o polaren Men annars väldigt lyckad karavan (:
Håller helt med dig, ledar bilen körde för fort och därav förlorade halva karavanen! Jag blev dock besviken över att Stockholm bara hade 15-25 bilar. Trodde det skulle vara många fler! Men en lyckad dag afterall
Vad han med forden sa till mig så händer ngt med dämparna och de började svaja då han kom upp på bron då han på något sätt fick under/överstyrning så att bilen drog en 360 i ca 110km/h...