har bränsle och tändchip ligger hemma och tänkte sätta i dom i boxarna men gör det något att chippa bilen utan att skruva på laddet för har inte hunnit få tag i annan tryckklocka än.
jag har aldrig fått nå skit med pysventil billigare än tryckklocka aldrig hört att nån haft problem med motor eller ladd tryck med pysventil heller men de är väl en smak sak jag kör med pysventil iaf och funkar kanon och gjort de ca 2år nu
okej men då vet jag är inte så haj på turbomotorer:) då kan ja försöka stoppa i dom där chippen:P
gör de
sen en sak? jag har hört att man lär ha guldbox för att kunna chippa? och den andra så lär man ha boxen som har utbytbart chip? stämmer de? så sa dom på7/900klubben
Jag körde med bränslechip med org ladd i min ltt ett tag. Den drog mer soppa, men den gick inte för fett. Så det tycker jag du kan göra. Men så du vet så går den inte just nå bättre Tändchip har jag inget så de vet jag inget om
Jag körde med bränslechip med org ladd i min ltt ett tag. Den drog mer soppa, men den gick inte för fett. Så det tycker jag du kan göra. Men så du vet så går den inte just nå bättre Tändchip har jag inget så de vet jag inget om
okej ja men ska bara göra det tills jag hunnit få tag i tryckklocka eller liknande:)
Är du säker på det? hur kontrollerade du bränsleblandningen? Men bredbandslambda hoppas jag!
Är du säker på det? hur kontrollerade du bränsleblandningen? Men bredbandslambda hoppas jag!
Eller var det ett antagande?
Smalbandare iofs.. Så jag får väl dementera mitt utlåtande... Den gick inte FÖR fett.