4148
Sök

Angående: Samkörning till Elmia Lördag 3/4 från Malmö/Helsingborg mfl. (första karavanen)

622 Inlägg
3 april 2010
Trådstartare
Tack för en riktigt underbar karavan allihopa... Var riktigt kul att se alla som hade samlats..... Vi ses alla nästa år igen!!

Ordförande för Re-Loaded skåne, Mer info på profil.

10 Inlägg
3 april 2010
roban09 skrev:
Jag stod på en bro ett par mil söder om Jönköping och filmade er. Iallafall huvudklungan, hörde att det var många fler bilar än sådär som deltog.

Beklagar den halvtaskiga kvallen, gammal kamera. Men någon kanske finner glädje i den iallafall! smile
http://www.youtube.com/watch?v=c8Coqb7WXhs

Va nice !!!

251 Inlägg
3 april 2010
DjMes skrev:
Tack för en riktigt underbar karavan allihopa... Var riktigt kul att se alla som hade samlats..... Vi ses alla nästa år igen!!

Tack saman du lyckades fani mig... även fast vi hämtade upu över 100 bilar i ljungby eller vart det var.. och det är inte lätt att hålla så tätt led som vi gjorde med ca 150st bilar Mycket bra:) lite roligt att vi körde vilse.. men d bjuder du på hahahah hör av dig i dagarna om du inte jobbar:P
Senast redigerat av HoNkken (3 april 2010)

39 Inlägg
4 april 2010
Tack bror för en riktigt bra karavan o en skön dag med en massa underbara bilar o glada människor...uppskattas o ser fram emot nästa gång wink

622 Inlägg
4 april 2010
Trådstartare
Tack för en riktigt underbar karavan allihopa... Var riktigt kul att se alla som hade samlats.....

Sen vill jag tacka,
Mr Schnitzer för ett otroligt bra sammarbete,
roban09 - för video filmning...
FluGan och Mrfluffy för fotografering... ( ni får ladda upp bilderna så snabbt som möjligt) hehe

Vi Ses i Sommar, Ha det bra...

Ordförande för Re-Loaded skåne, Mer info på profil.

SRS
168 Inlägg
4 april 2010
Tack för ett trevlig sällskap alla o tack Saman

Gött mos
1 096 Inlägg
4 april 2010
Hemma från en toppendag och natt i Jönköping smile

Fyfan med bilar i karavanen haha. smile Supertrevligt.. ska vi köra upp imorgon igen? wink

Ja någon röd "herrejösses-snabb-bmw" såg iallafall inte jag till smile smile

Dragracing - You can't have more fun still wearing your pants.
www.TeamPonyDrift.com - www.Facebook.com/TeamPonyDrift
www.Bonnmeck.se - www.Facebook.com/TeamBonnmeck

Dåre
182 Inlägg
4 april 2010
Jag e såg han fast på A6 måste säga att bilen friskt men bakdäcken börjar nog bli lite slitna

Lev alltid livet till max man vet aldrig när det tar slut

63 Inlägg
4 april 2010
Gudzilla skrev:
Jag e såg han fast på A6 måste säga att bilen friskt men bakdäcken börjar nog bli lite slitna

Nån måste ju stå för showen!

Living on the edge!

76 Inlägg
4 april 2010
Tack för en mycket trevlig karavan. Bra jobbat DJMes!
Synd att det blev lite förskjutning i schemat pga. Väla ombyggnaden men så är det. Tror inte att det påverkade antalet bilar trots allt.

Absolut Kung: Hur gick det för er, va ni många? Hur dags var ni uppe till slut? Jag måste ha missat er när ni körde om oss wink. Tror dock att jag såg dig eller iaf. en röd M5 E39 på A6 parkeringen vid 15:30-16.  Polisen kom och blockade så då stack vi efter ett tag. Blev det mer sen som vanligt eller?

Mvh Jimmy
Senast redigerat av Mr Schnitzer (4 april 2010)

Dåre
182 Inlägg
4 april 2010
Absolut_Kung skrev:
Gudzilla skrev:

Nån måste ju stå för showen!

Jag tänkte göra en liten med men min bil jävel börja klydda kvällen innan så våga inte riktigt "nackdelen med han en 22 år gammal bil"
Får väll lägga om alla el när jag gör ett motor byte i bilen.
Senast redigerat av Gudzilla (4 april 2010)

Lev alltid livet till max man vet aldrig när det tar slut

63 Inlägg
4 april 2010
Mr Schnitzer skrev:
Synd att det blev lite förskjutning i schemat pga. Väla ombyggnaden men så är det. Tror inte att det påverkade antalet bilar trots allt.

Absolut Kung: Hur gick det för er, va ni många? Hur dags var ni uppe till slut? Jag måste ha missat er när ni körde om oss wink. Tror dock att jag såg dig eller iaf. en röd M5 E39 på A6 parkeringen vid 15:30-16.  Polisen kom och blockade så då stack vi efter ett tag. Blev det mer sen som vanligt eller?

Mvh Jimmy

Vi va nog 30st kanske, bla. R35 GTR big_smile
Ja vi maka iväg polisen hahaha dom blev nervösa när 1000 pers gick emot dom så dom "flydde fältet" kan man säga, så jag fortsatte att elda o körde på korden 23mil hem sen wink fett ös va de iallafall! den som har bilder uppskattar jag om dom kan skickas

Living on the edge!

Impossible Is Nothing
128 Inlägg
4 april 2010
Absolut_Kung skrev:
Ja vi maka iväg polisen hahaha dom blev nervösa när 1000 pers gick emot dom så dom "flydde fältet" kan man säga,

hahahaha det var lite små roligt, synd om han killen dom tog dock som ställde sig ivägen när dem skulle jaga supran som burna.

50 Inlägg
4 april 2010
polisen kom och gick på A6, mellan 15.00 och 03.00 fanns det flertal tillfällen för alla att vissa upp sig, tack för en super kväll, dom som väntade senare mot kvällen, fick se bättre och bättre show.........

polisen har inte resurser att bevaka hela Jönköping med alla industri område och köpcenter parkeringar

Gött mos
1 096 Inlägg
4 april 2010
Mr Schnitzer skrev:

Mvh Jimmy

Det var ett sjukt bra drag på A6 ända tills cirka 22.30 sen drog vi upp på den lite högre belägna parkeringen vid Coop !

Jag tappade räkningen på antal smällda däck big_smile Smålänningspågarna och deras 740 / 940 's bjöd på en show jag sent kommer glömma! Natten i Jönköping var mycke bättre än vad det är i Helsingborg runt Vallåkra, polisen i Jönköping gjorde knappt nånting :p de gick mest omkring.. knappt det ens. Haha! big_smile

Dragracing - You can't have more fun still wearing your pants.
www.TeamPonyDrift.com - www.Facebook.com/TeamPonyDrift
www.Bonnmeck.se - www.Facebook.com/TeamBonnmeck

SkenLaddRacing
130 Inlägg
4 april 2010
Måste säga en sak den som blockade vänstra körfältet och höll 90! på motorvägen fan vilken idiot! om ni vill köra karavan så håll er till högra fältet Er lilla piss karavan gjorde så att flera gånger uppstod risker på att krocka med andra bilar strax vid ljungby eller högre upp vet inte exakt!? Man har ingen rätt att blocka motorvägen flera kilometer- mil?? Finns andra som inte vill köra med er. Hoppas ni är nöjda med lite stenskott! och angånde den röda bmw m5 så körda han om er när ni hade ett stopp för vi blev duktigt omkörda i 250+ galet men han hann om er ifall hahaha!

SkenLaddRacing

50 Inlägg
4 april 2010
Mange_volvo skrev:
Måste säga en sak den som blockade vänstra körfältet och höll 90! på motorvägen fan vilken idiot! om ni vill köra karavan så håll er till högra fältet Er lilla piss karavan gjorde så att flera gånger uppstod risker på att krocka med andra bilar strax vid ljungby eller högre upp vet inte exakt!? Man har ingen rätt att blocka motorvägen flera kilometer- mil?? Finns andra som inte vill köra med er. Hoppas ni är nöjda med lite stenskott! och angånde den röda bmw m5 så körda han om er när ni hade ett stopp för vi blev duktigt omkörda i 250+ galet men han hann om er ifall hahaha!

jag håller med

det finns andra dagar man köra i 90km/h på motorvägen

inte på väg till Elmia en solig Lördag:-)

kanske syföringen som ville blocka dom som körde en timme senare och var uppe tidigare

konstigt nog så hände det inget på vägen för den senare karavenen (som ska hållt 130 - 140km/h)

jämfört med den förste (syföringen) som hade flertal olika incidenser, vad jag har hört :-?

SkenLaddRacing
189 Inlägg
4 april 2010
Kan inte påstå att eran karavan gick bra förutom för er som ville köra i den ni bildade typ en halv kilometer lång kö bakom er när ni låg i båda filerna på motor vägen och fes i 90 tröga idioter säger jag ! tänk om ett utryckningsfordon kommit, ni hade omöjligt sett de men de e klart någon annans liv kan de väll vara värt att offra för att ni skulle få köra i karavan. Vill ni köra i samlad trupp gör de men inte i båda filerna o blocka! Alla som kör på E4an en påskafton ska INTE! till elmia och e inte intresserade av att ligga med bilentusiaster i 90 km/h på motorvägen. Ni påkallade ett par riktigt farliga omkörningar på påfarter och väggrenar.

Puckon!!

Hoppas inte på repris nästa år !

Rather turboshit than NO power at all.

V-Power
1 186 Inlägg
4 april 2010
Kom igen lägg upp lite bilder nu big_smile

/ ///______]
.) . /(_)
/__/

16 Inlägg
4 april 2010
Nästa år samordnas en högfartskaravan, häng på då !

henkecool skrev:
Kan inte påstå att eran karavan gick bra förutom för er som ville köra i den ni bildade typ en halv kilometer lång kö bakom er när ni låg i båda filerna på motor vägen och fes i 90 tröga idioter säger jag ! tänk om ett utryckningsfordon kommit, ni hade omöjligt sett de men de e klart någon annans liv kan de väll vara värt att offra för att ni skulle få köra i karavan. Vill ni köra i samlad trupp gör de men inte i båda filerna o blocka! Alla som kör på E4an en påskafton ska INTE! till elmia och e inte intresserade av att ligga med bilentusiaster i 90 km/h på motorvägen. Ni påkallade ett par riktigt farliga omkörningar på påfarter och väggrenar.

Puckon!!

Hoppas inte på repris nästa år !

Sök