hej det är så att min lillebror ska plocka dän sin växellådan på sin peugeot 205 GTI 1,9a. men jag hittar inga kompleta haynes peugeot 205 service and repair manual för alla jag hittar så fatas kapitel 6,7,8 och självklart så ligger växellåds borttagningen på någon av dom // MVH Daniel
hej det är så att min lillebror ska plocka dän växel lådan på sin peugeot 205 GTI 1,9a. men jag hittar inga kompleta haynes peugeot 205 service and repair manual för alla jag hittar så fatas kapitel 6,7,8 och självklart så ligger växel låds borttagningen på någon av dom // MVH Daniel
Biblioteket har de flesta Haynes. Annars kan du försöka få tag i WIS/EPC till Peugeot (inte särskillt lagligt).
hej det är så att min lillebror ska plocka dän växel lådan på sin peugeot 205 GTI 1,9a. men jag hittar inga kompleta haynes peugeot 205 service and repair manual för alla jag hittar så fatas kapitel 6,7,8 och självklart så ligger växel låds borttagningen på någon av dom // MVH Daniel
Biblioteket har de flesta Haynes. Annars kan du försöka få tag i WIS/EPC till Peugeot (inte särskillt lagligt).
Är dessutom rätt säker på att haynes engelska manual har med de kapitlen, Finns på amazon.co.uk. Många översatta manualer är kortade av nån anledning
"When you hit the tree between the headlights thats understeer.
Oversteer is when you hit the tree between the Tail Lights" - Wayne Bell
William Shakespeare skrev på 1500 talet om japsdämpare: Much ado about nothing
oki vad är WIS/EPC då?
Workshop Information System / Electronic Parts Catalogue