2990
Sök

Någon som vet var man kan få tag på svensk eller ängels haynes peugeot 205 service and repair manual?

467 Inlägg
15 mars 2010
Trådstartare
hej det är så att min lillebror ska plocka dän sin växellådan på sin peugeot 205 GTI 1,9a. men jag hittar inga kompleta haynes peugeot 205 service and repair manual för alla jag hittar så fatas kapitel 6,7,8 och självklart så ligger växellåds borttagningen på någon av dom sad // MVH Daniel
Senast redigerat av Daniel_89_Boy (15 mars 2010)

1 207 Inlägg
15 mars 2010
Daniel_89_Boy skrev:
hej det är så att min lillebror ska plocka dän växel lådan på sin peugeot 205 GTI 1,9a. men jag hittar inga kompleta haynes peugeot 205 service and repair manual för alla jag hittar så fatas kapitel 6,7,8 och självklart så ligger växel låds borttagningen på någon av dom sad // MVH Daniel

Biblioteket har de flesta Haynes. Annars kan du försöka få tag i WIS/EPC till Peugeot (inte särskillt lagligt).

467 Inlägg
15 mars 2010
Trådstartare
maco skrev:
Daniel_89_Boy skrev:
hej det är så att min lillebror ska plocka dän växel lådan på sin peugeot 205 GTI 1,9a. men jag hittar inga kompleta haynes peugeot 205 service and repair manual för alla jag hittar så fatas kapitel 6,7,8 och självklart så ligger växel låds borttagningen på någon av dom sad // MVH Daniel

Biblioteket har de flesta Haynes. Annars kan du försöka få tag i WIS/EPC till Peugeot (inte särskillt lagligt).

oki vad är WIS/EPC då?

Analog warfare bevara kassettbands kulturen
133 Inlägg
15 mars 2010
Prova här pdf download kostar 10 pund

Är dessutom rätt säker på att haynes engelska manual har med de kapitlen, Finns på amazon.co.uk.
Många översatta manualer är kortade av nån anledning roll

"When you hit the tree between the headlights thats understeer.
Oversteer is when you hit the tree between the Tail Lights" - Wayne Bell
William Shakespeare skrev på 1500 talet om japsdämpare: Much ado about nothing

1 207 Inlägg
15 mars 2010
Daniel_89_Boy skrev:
maco skrev:
Daniel_89_Boy skrev:

oki vad är WIS/EPC då?

Workshop Information System / Electronic Parts Catalogue

467 Inlägg
15 mars 2010
Trådstartare
Q-less skrev:
Prova här pdf download kostar 10 pund

Är dessutom rätt säker på att haynes engelska manual har med de kapitlen, Finns på amazon.co.uk.
Många översatta manualer är kortade av nån anledning roll

oki men dte fins inga översatta tol svenska till peugeot 205

467 Inlägg
15 mars 2010
Trådstartare
anars kanske någon har gjort det och har bildr på det så kanske det går lättare för honom smile

Sök