3018
Sök

Hjälp med låttips till bilen. Spotify lista finns.

SAAB♥SUBARU
1 636 Inlägg
17 mars 2010
Trådstartare
Hej. Har tröttnat på musiken i bilen och har rejäl låt torka i huvudet nu... Så tänkte höra om ni på garaget ville tipsa mig om era favorit låtar till bilen?
Använder ni spotify får ni gärna lägga in de i den här listan http://open.spotify.com/user/tribbe/pla … eddufFlJxZ
Eftersom att jag gjort så att alla kan lägga in låtar i den listan så kan ju alla få lite tips på nya låtar när man letar nytt.
Genre spelar egentligen ingen roll jag tar gärna emot alla tips som går att få. Gillar jag inte låten lär jag ju inte skaffa den men någon annan kanske gillar den?

Märker jag att någon börjar slänga in massor med konstigt till exempel bamse eller någonting liknande så tar jag bort litstan..

Aja tack på förhand.

/Tribbe.

453 Inlägg
17 mars 2010
Det finns ju en klistrad tråd i allmänt på 61 sidor med bilmusik, där kanske du hittar något tongue

Zzzz
937 Inlägg
17 mars 2010
La in lite låtar.

SAAB♥SUBARU
1 636 Inlägg
17 mars 2010
Trådstartare
Jokke_ Får kika lite där. Dock simplare med en spotify lista då slipper man sitta och skriva och leta smile
coffe.dk lite låtar? Har ramlat in 100 tals låtar ju big_smile Men det du kanske inte lade in alla själv?

@all    Tackar.

Zzzz
937 Inlägg
18 mars 2010
Mja, kan tänka mig att det kanske var runt 70-80låtar jag la in.

SAAB♥SUBARU
1 636 Inlägg
18 mars 2010
Trådstartare
Hehe, okej. :-) Då är det någon/några fler som varit där och kastat in musik big_smile

Administratör
2 980 Inlägg
18 mars 2010
En hel del goa låtar där !

En kopp av den svarta såsen...

SAAB♥SUBARU
1 636 Inlägg
19 mars 2010
Trådstartare
Ja än så länge så är den riktigt lyckad. Jag trodde ärligt att den ganska snart skulle bli förstörd av någon som ville jävlas...

Men nu är den helt kalas så tackar alla som hjälpt till smile

22 Inlägg
1 april 2010
La in lite låtar  smile

SAAB♥SUBARU
1 636 Inlägg
1 april 2010
Trådstartare
Härligt. Såg att det kommit upp 2 spotify listor i Bilmusik vi rekommenderar tråden. Så jag har riktat in mig på dom.

8 885 Inlägg
1 april 2010
Inte 1 till spotify tråd, använd dom som redan finns.

Fotograf på tierpidag.se

Sök