Street B Corsa preppad med Ground Zero i samarbete med AI-Group och LW-Audio (Startar på sida 57)
Projektet fortsätter och det ska satsas ännu högre i Street B detta år. 159 dB är målet för detta år och tanken är att slåss om pallplats på EM. Det kommer att sitta 2st 10kw slutsteg och en riktigt fet 15" bas ifrån Ground... Visa mer
En liten update måste det bli här också tycker jag.
En söt liten låda har det kommit in i bilen och det resulterade i 139,4dB i 50hz. Det blir att testa lite så man kanske kommer över 140dB med denna låda!
Det går säkert att få dom att spela grymt djupt om man vill. Men det är dom ju inte direkt byggda för att göra utan att spela bra utan att behöva ta så stor plats. Inte för att mina nuvarande lådor är så platsbesparande men.
Jag kommer iaf köra dubbelbatteri! Dock 2 Banner Unibull, så kanske inte dom absolut lämpligaste för bilstereo, men är ju bara så förbannat skönt med dubbla poler, så man slipper stapla alla kabelskor och kontakter på varandra!
Jag kommer iaf köra dubbelbatteri! Dock 2 Banner Unibull, så kanske inte dom absolut lämpligaste för bilstereo, men är ju bara så förbannat skönt med dubbla poler, så man slipper stapla alla kabelskor och kontakter på varandra!
Okej. Ja det är grymt skönt med dubbla poler! Hoppas du får lite skjuts i dina grejjer sen också då!