Iof är det det men inte mycke blir kvar när man går arbetslös o har sambo och en nyfödd en. Men ska se om jag kan skrapa ihop pengarna, vill så gärna ha rätsida på laddet o det är ju ej säkert att det är den som strular men är nästa hundra att det är det
Prio 1 vid svajjande laddtryck är att kontrollera grundladdtycket, till detta behöver du en graderad mätare. Även om du köper bumpes WG-klocka behöver du en graderad mätare för att kunna ställa in den. IOM att du har det knapert......ryck INTE wg-slangen, det kan bli dyrt på riktigt.
Prio 1 vid svajjande laddtryck är att kontrollera grundladdtycket, till detta behöver du en graderad mätare. Även om du köper bumpes WG-klocka behöver du en graderad mätare för att kunna ställa in den. IOM att du har det knapert......ryck INTE wg-slangen, det kan bli dyrt på riktigt.
mvh Jonas
nej ska inte rycka Wg slangen men man får ju panik när man inte får rätsida på det:/ Jo det är ju sant det behövs ju ställas in ja:rolleyes:
wg ska vara ganska gård. och om du drar den lätt med 2 fingrar är den nog slut. dax att köpa ny. Kostar inga stora pengar annars kan du ju leta runt på blocket eller laga.se så blir det en slant billigare iallafall
Har märkt nu när man köra att den är segare när bilen/turbon blir varm då känns det ganska stor skillnad på trycket. Är det så illa så man har en liten spricka i turbon tro?