6 april 2010
Trådstartare
CarCass skrev:
Var kom rösta/inte rösta ifrån?
Trivs man med bilen är det väl bäst att ta hand om den?
Ingen åker väl på begravning i kortbyxor och hawaii-skjorta? Varför åka till en bilträff med en skitig bil?
Håller med att jag är lite bitter, men det vräker ner snö och är kallt i april
Varför vi har valt att ha skitigast bil med beror på att vi vill ha lite "humor" med i denna träff, och du behöver inte vara orolig att det kommer att stå en skitig bil bredvid dej, ska ha dem på en egen plats
Denna träff är till för alla bilar, nu har vi inte klasser för alla bilar, för jag känner eftersom det är första gången jag gör nånting sånt här så vill jag inte ha för mkt att hålla koll på nu. Nog för att jag har hjälp av olika personer men man vill inte ta sig vatten över huvudet...
Jag vet folk som har har varit på begravning i shorts men inte hawaii-skjorta.
Vem är inte bitter när man vaknar o ser att det snöar? Jag vill ha sol o värme nu efter denna vinter.
Nu är dem 3 sista sponsorerna klara: Solings Däck och Bilservice och Expert Söderhamn samt Smartab Sverige! Tack till alla sponsorer!!!
Roligt att så många är sugna på att komma.
Har varit ner o räknat platser o nånting mellan 120-180 bilar får plats på denna parkering som vi har tillåtelse att ha, denna räkning är mellan tummen o pekfingret. När ni kommer så se till att följa träffvärdarnas direktiv så att allt flyter. Så kommer så många som förra året så blir det fullt väldigt fort.
Senast redigerat av MrLego (7 april 2010)
Sponsorer 2013:
SBS Reklam Söderhamn, Nordqvist Bilvård Söderhamn, Meca Söderhamn, Lindkvist & Söner Billackering AB, Skruvat.se, Pinass Fastfood, BDS-Bilakuten Bollnäs, Vågbro Glas Söderhamn, Kajakshoppen Söderhamn
Projekttråden:
http://www.garaget.org/forum/viewtopic.php?id=194391