2645
Sök

Problem med Kenwood DPX502UY HU !!

______________JDM______________
204 Inlägg
21 mars 2010
Trådstartare
Har läst manualen 3 gånger nu 2 på svenska och 1 på engelska och löser inte problemet.

Mitt problem är att HU:n har 2 utgångar front och RARE/SUBWOOFER och för att justera suben så ska man välja inställningen SUB på RARE/SUB utgången, detta fixar jag inte är det någon som har en kenwood och har en liknande inställning och vet hur man gör?

Den som har funnit, Har sökt en hel del med!!

Europamästare i Billjud.
186 Inlägg
22 mars 2010
Bromar skrev:
Har läst manualen 3 gånger nu 2 på svenska och 1 på engelska och löser inte problemet.

Mitt problem är att HU:n har 2 utgångar front och RARE/SUBWOOFER och för att justera suben så ska man välja inställningen SUB på RARE/SUB utgången, detta fixar jag inte är det någon som har en kenwood och har en liknande inställning och vet hur man gör?

Du ska stå i standby mode sen håller du in fnc knappen nån sekund och skrollar dig till rätt meny. här kan du även stänga av demomode genom att ställa dig på den funktionen och hålla trycka in knappen ca 2 sekunder. ( Allt står i bruxen)

Lycka till

204 Inlägg
22 mars 2010
Trådstartare
Jo men jag förstod aldrig det, men jag ska prova igen smile tackar så mycket smile

204 Inlägg
22 mars 2010
Trådstartare
Roger-T skrev:
Bromar skrev:

Du ska stå i standby mode sen håller du in fnc knappen nån sekund och skrollar dig till rätt meny. här kan du även stänga av demomode genom att ställa dig på den funktionen och hålla trycka in knappen ca 2 sekunder. ( Allt står i bruxen)

Lycka till

Har läst bruxen 3 gånger och ser att där står om hur man sätter på och av den men det går bane mej inte,
vart sitter FNC knappen ??

Sökte i min brux en gång till nu och den hittade inget i den om FNC knapp är detta en förkortning?
Fan va jag stör mig på detta tongue
Senast redigerat av Bromar (22 mars 2010)

204 Inlägg
22 mars 2010
Trådstartare
Tråden Löst, hittade menyn men det stod i bruxen att man skulle ändra på Control Knob men man fick gå in i standby och hålla in menyknappen och sen skifta med Control Knob, det kunde de ju ha förtydligat tongue

Nöjd o Glad !!

Tack Roger-T för hjälpen!

Sök