Tänkte börja med att detta inte blir något jätte stort projekt.
Har köpt mig en a4 1,8t 95a (första bil) som jag tänkte förbättra utseendet på lite gran Här kommer en liten lista på det jag vill göra.
Planer Sänkning 40mm runt om - Monterat och klart Angeleyes - Monterat och klart Ny stereo - Monterat och klart Nya baklyktor - Nya sidoblinkers - Monterat och klart Instrumentringar - Rs4 Grill - Någon som har en liggandes? S4 Ratt - Någon som har en liggandes? BSR sportluftsfilter - Monterat och klart Lacka dörrhandtagen samma färg som bilen - Nya lampor till skyltbelysningen - Monterat och klart Möjligtvis konvertera till Xenon 6000k halvljus
Blir säkert mer som inte står med på listan
Kom gärna med tips och ideér, på vad som skulle kunna göra den finare
Här kommer lite bilder på hur bilen såg ut när jag köpte den!
Som den såg ut när förra ägaren hade den alltså likadan för tillfället.
Som den såg ut när förra ägaren hade den alltså likadan för tillfället.
Som den såg ut när förra ägaren hade den alltså likadan för tillfället. Sorry för dålig bild
Har även börjat tvätta sommarsulorna lite smått
Fälgarna, dom duger gott och väl 225/40/18". Lite tvätt var dom allt värda
Börjar ta sig
Beställde ju Angeleyes och fjädrar idag, här kommer bilder på dom
Ja synd att de knappt är nå folk som tittar in.. Men grejorna är på väg, så får se när dom kommer
Tror inte det är så mycket folk som kommenterat då det inte hänt ngt speciellt än. Och att det finns så mkt extremare projekt och folk verkar dras till det..
Ja synd att de knappt är nå folk som tittar in.. Men grejorna är på väg, så får se när dom kommer
Tror inte det är så mycket folk som kommenterat då det inte hänt ngt speciellt än. Och att det finns så mkt extremare projekt och folk verkar dras till det..
Ja som ni kanske läst så är sänkfjädrar och angeleyes beställda. Dom fanns inte i lager när jag beställde, så jag väntar på ett paketid så jag kan se vart paketet håller hus, kunde ta upp till 3 veckor . Men det är ju fortfarande snö och lite halt på vägarna så fjädrarna kommer nog precis innan jag slänger på sommardäcken