Ta inte bort listerna om du inte kan svetsa igen de själv sen, och om du inte ska lacka bilen. Gjorde de när ja och fredde byggde saaben (´kolla mitt galleri på oranga saaben) ganska lätt att göra men mycket jobb och en jävla massa slipande för att inte få de ojämt.
Nja listerna får nog sitta kvar lägger heldre pengar på annat då
gör så men de brukar som sakt tika så tror inte du behöver byta de
okej okej,, pratade lite med min bror om denna pryl.. Han sa att dom knappt behövs bytas utan dom ska räcka bilens livslängd ut eller något sådant sa han.
Hörrö stridstuppen nu får du ta och uppdatera innan de här blir en chatt
Hahaha han har fortfarande inte hört av sig ska slänga iväg ett nytt mail nu!. Späckte nyss mitt "fartrekord" 205km/h fast har dock aldrig försökt köra så fort men ;D
bilen börjar se bra ut jisses vad ni pratat om dumpar å laddmätare Skit enkelt å koppla in jue:P Om min audi ska bli skrotad nu kankse jag har lite små saker å sälja vid intresse;)
Köp tuta från biltema inget du ska ta beggat Va förvånad att jag kom upp i 230 igår me fyra pers på väg till bålsta :S bästa e att alla motorlampor mm blinka plus soppa torsk (durshade min databox så den fungerade men fick frispel i instrumenten)
Sponsor:
Danielssons bilplåt
Ledworks Sweden
Vestfold chiptuning Stockholm
bilen börjar se bra ut jisses vad ni pratat om dumpar å laddmätare Skit enkelt å koppla in jue:P Om min audi ska bli skrotad nu kankse jag har lite små saker å sälja vid intresse;)
Hehe tackar ja det nästan som ett chatt forum ;D. Jaså vad har du för roliga delar då?