Fick paketet med allt idag så monterar de ikväll snart får ni veta hur de fungerar har äntligen fått upp min bil på garaget med (i orginalutförande dock)
Sponsor:
Danielssons bilplåt
Ledworks Sweden
Vestfold chiptuning Stockholm
Var in på skroten idag, hade fått ett tips om att det hade kommit in en krockad a4 som hade halvskinn med blå mocca, dock inga nackstöd ;s. Det hade inte varit fel att ha!
Hoj länge sen de hände något sist. Har monterat den där åter cirkulerande dumpen och den fungerar men var väl inte i min smak dumpar lite för slött så beställde en hybrid istället. Inte för de spelar någon roll om jag rekommenderar då butiken ändå stängde inatt
Sponsor:
Danielssons bilplåt
Ledworks Sweden
Har du dina strålkastare kvar? om du titta på min sida så behöver jag lite delar en 740 tyckte inte att min bil skulle finnas längre beställer riger rs4 paker men har en del extra som måste hittas så har du något kan du ju hojta till
Sponsor:
Danielssons bilplåt
Ledworks Sweden
Har du dina strålkastare kvar? om du titta på min sida så behöver jag lite delar en 740 tyckte inte att min bil skulle finnas längre beställer riger rs4 paker men har en del extra som måste hittas så har du något kan du ju hojta till
Ja original strålkastarna har jag kvar, fast vet dock inte om jag ska sälja dom. Bra att ha kvar om bilen ska säljas Annars hittar du nog lätt på skroten
Äntligen kommer en ny update för er , bad killen skicka sakerna eftersom jag aldrig fick fingrarna ur arsl.. och hämta dem hemma hos han men nu är sidoblinkerserna på i alla fall tycker det vart mycket bättre, eller vad säger ni? synd att bilen är smutsig men men ;D
Är väldigt sugen på en ny stereo till bilen, och usb är ett måste! aux är också ett plus jag är inte så kunnig på just det där, så jag tänkte om någon av er har något bra förslag på en prisvärd stereo för runt 2500:-
Rolig tråd och man börjar ju få motivation att kanske börja fixa småsaker på min ts nu också när man har ser sådan fart hos vissa Snyggt jobbat, har dem vita sidoblinkersen på min med de gör sig gott på dessa blåa
Rolig tråd och man börjar ju få motivation att kanske börja fixa småsaker på min ts nu också när man har ser sådan fart hos vissa Snyggt jobbat, har dem vita sidoblinkersen på min med de gör sig gott på dessa blåa
Tackar kul att du gillar den ja blinkerserna gör sig väldigt bra , klart du ska börja fixa lite saker på din med, det är en audi värd