Jo men förra ägaren hade klippt typ alla kablar, så pappa å jag fick koppla om en massa men nu sitter stereon på plats hade väldiga problem innan jag fick till baslådan att fungera, visste inte att man skulle sätta remoten på ant.cont/p.cont (A) men till slut hittade jag det i instruktionsboken så nu funkar allt som det ska lät som det vart lite bättre ljud iaf ..
Bilder kommer senare när jag kommer hem, är i östersund denna vecka och jobbar
En så länge är jag nöjd , har dock knappt hunnit prövat den eftersom vi kopplade in den i söndags kväll och åkte iväg tidigt på måndagen, så längtar till jag kommer hem och få fixa lite inställningar osv
hehe längtar åxå till du kommer hem vill ha bilder;P Ps vet du ville ha ett sånt där armstöd vet ej om jag sagt det men det finns på dalhems bara så du vet sprillans
gisningsvis snor dyrt allt jag hittat där har jag hittat för en 5e del på ebay. Tyvärr har dom monopol på många delar i sverige och kan då ta dessa priser
Sponsor:
Danielssons bilplåt
Ledworks Sweden
Vestfold chiptuning Stockholm
tar tillbaka de där mot min förvånan låg armstödet på strax över 1000 kr :S ovanligt billigt såg även att dom hade erbjudande på kolfiber kopan till motorn (lilla kopan för 900)
Sponsor:
Danielssons bilplåt
Ledworks Sweden
tar tillbaka de där mot min förvånan låg armstödet på strax över 1000 kr :S ovanligt billigt såg även att dom hade erbjudande på kolfiber kopan till motorn (lilla kopan för 900)
har inte heller armstödet i min bil. har sett att det finns faq för det. tror ni det är krångligt att sätta dit?
hhe mjo vissa delar på dalhems e AS billiga andra dyra men jag älskar handla av dom var nere å har tillochmed fått spons så jag gillar dom tror inte det är nått svårt montera dock sitter det i min orginal men sitter bara med typ två insekts skruv
nej inte direkt sitter ett par bultar i golvet under mittkonsollen. Går ganska fort att montera. Tycker dock de e i vägen när man kör lite hårt, då min växelspak e lite låg
Sponsor:
Danielssons bilplåt
Ledworks Sweden
hmm i vägen jag tror inte enns jag kan luta armen mot mitt mer med momo stolarna men det är bra lägga saker i XD men märker ej av det är i vägen när jag kör hårt. Å har endå shortshift hur lågt ner har du spaken egentligen?
Jag sitter rätt långt ner så har armen efter mittkonsollen. (sitter iof alltid längst ner i stolen ) men va vet jag kanske är bättre med nya recaro inredningen
Sponsor:
Danielssons bilplåt
Ledworks Sweden
hehe längtar åxå till du kommer hem vill ha bilder;P Ps vet du ville ha ett sånt där armstöd vet ej om jag sagt det men det finns på dalhems bara så du vet sprillans
Ska till tjejen efter jag varit jobbat klart, så blir väl bilder nästa vecka någon gång, har dock inga när jag kopplade in det. Slänger upp nån bild på gammstereon och lite på den nya .. Är inte akut med armstöd men det hade varit skönt! klarar mig bra utan också
Ska till tjejen efter jag varit jobbat klart, så blir väl bilder nästa vecka någon gång, har dock inga när jag kopplade in det. Slänger upp nån bild på gammstereon och lite på den nya .. Är inte akut med armstöd men det hade varit skönt! klarar mig bra utan också
Najs längtar tro mig när du väl haft armstöd en gång kan du ej fatta hur du klarat dig utan det;)
Najs längtar tro mig när du väl haft armstöd en gång kan du ej fatta hur du klarat dig utan det;)
Hehe ;D mja det kan vara sant får se om jag ska köpa skoter till vintern eller spara till en nyare bil
Så nu är jag äntligen hemma och har tvättat och städat bilen även tagit lite kort på nya och gamla stereon för er som har väntat på bilderna så här kommer dom har som sagt inga bilder på när vi kopplade in den tyvärr
Gamlingen
Tycker det vart bättre och skönare bas med den nya stereon, den verkar klara sin uppgift i alla fall