2980
Sök

skön polis

Wallo
4 juni 2006
Trådstartare
blev nyss stoppad...
1. rullade 65 på 50väg
2. inga lysen på
3. ingen plåt fram
4. lite alkohol sen gårdagen i kroppen
5. ett 14år gammalt skattemärke på bakplåten

jag räknade med lite böter, men började artigt och trevligt att mala på med bortförklaringarna.
hon svalde nästan alla..
kom därifrån med en underbart härlig muntlig varning...

ibland blir man bara glad...  cool

517 Inlägg
4 juni 2006
lotto tongue

/Martin - Wolfsburg GTI

Gorgilus addictus
4 756 Inlägg
4 juni 2006
Snälla....köpt en trisslott eller spela på V75....du lär ta hem högsta vinsten:P

Allt för den där jävla hatten!

1 639 Inlägg
4 juni 2006

hmm

Om jag var hälften så ful i arslet som du är i ansiktet så skulle jag bara skita när det är mörkt....

Wallo
4 juni 2006
Trådstartare
hon sa att hon tyckte bilen va fin... då frågade ja lite snällt.. "innehållet då..?" hon bara humma till med ett leende på läpparna o gick o kolla skattemärket..

Wallo
4 juni 2006
Trådstartare
mrcelica skrev:

hmm

sen i morse då...

Miata-förare
130 Inlägg
4 juni 2006
Lite alkohol i kroppen sen gårdagen klockan 10 på kvällen dan efter? tongue

-:Player in the street:-
234 Inlägg
4 juni 2006
hur fan kom du undan me lite alkohol i kroppen de kan ja aldrig tänka mej du gjort.....blåste du verkligen ? hade du blåst o de visa att du hade alkohol så tror ja inte du kommer undan me en muntlig varning,

PS. ge fan i o kör om du vet att du har alkohol i kroppen.....

-: The photoman, just ask and i shoot your car :-
: Nikon D300s with MB-D10 battery pack:-
-:The Blue Pearl:-

Wallo
4 juni 2006
Trådstartare
xtimmyx skrev:
Lite alkohol i kroppen sen gårdagen klockan 10 på kvällen dan efter? tongue

spår av alkohol sitter kvar i några dar... de va utslag, men kan inte vart mycke..

RushRacing.tk
278 Inlägg
4 juni 2006
har också svårt att tro att man kommer undan me en muntlig varning om man har alkohol i kroppen.. å sen e de ju idiotiskt att köra me alkohol i kroppen

Wallo
4 juni 2006
Trådstartare
men ja va ju inte full... dom har ganska bra mätare och dom kan se att man druckit dan innan... under lägsta gränsen för rattfylla men fortfarande utslag..

RushRacing.tk
278 Inlägg
4 juni 2006
kungsylvia skrev:
men ja va ju inte full... dom har ganska bra mätare och dom kan se att man druckit dan innan... under lägsta gränsen för rattfylla men fortfarande utslag..

e ju ändå idiotiskt att köra..

Wallo
4 juni 2006
Trådstartare
Gislekillen skrev:
kungsylvia skrev:

e ju ändå idiotiskt att köra..

jo de kan ja ju iof. hålla med om...

LicensRörSvetsare
1 290 Inlägg
4 juni 2006
Alkohol i kroppen?? Hur jävla dum får man vara???? SÅ jävla idiotiskt!! Avstängning från sajten kanske?

Tycker du att din chef är dum? De är kanske därför du har ett jobb...

Gorgilus addictus
4 756 Inlägg
4 juni 2006
golfarn_nr1 skrev:
Alkohol i kroppen?? Hur jävla dum får man vara???? SÅ jävla idiotiskt!! Avstängning från sajten kanske?

nej nu ska vi inte vara såna....han tog de ansvaret...ni ska ge tusan i vad han har gjort!

Allt för den där jävla hatten!

LicensRörSvetsare
1 290 Inlägg
4 juni 2006
SKitsnack!!!!

Tycker du att din chef är dum? De är kanske därför du har ett jobb...

Wallo
4 juni 2006
Trådstartare
men lyssna nu... de tar typ 3dar innan alkoholen är ute ur kroppen... polisen ser då på sina känsliga mätare att man druckit... dom ser om man tagit en lättöl dan innan... men de e så lite så man får köra på de...  ja har ju inte kört rattfull... de har jag aldrig gjort och kommer inte göra heller om inte nöden kräver..

1 417 Inlägg
4 juni 2006
håller nog med där, att bara för deras mätare ger utslag är man ju inte full. Det finns ju en gräns, och överskrider man den så ligger man illa till.

Du hade tur nu, chansa inte fler gånger tycker jag smile

Wankel
1 080 Inlägg
4 juni 2006
håller med kungsylvia, tror nog att gränsen hade vart ännu lägre om det gjort nån skillnad på kördugligheten om man hade varit strax under den gränsen..
jag menar seriöst, jag kan dricka lite lite alkohol utan att det försämrar reaktion eller uppfattningsförmågan märkvärt..
innan jag fick körkortet tog jag ofta nån öl på kvällarna, och jag och några polare kunde sitta och roa oss och lira lite cs, och där behöver man både reaktion och uppfattningsförmåga ganska bra, men det blev aldrig nån skillnad..
vet att det inte alls är lika allvarligt som bilkörning men ni fattar grejen..

men det här betyder INTE att jag kan ta en öl och sen sticker jag ut och åker, det är en princip sak för mej att har jag druckit nånting så kör jag bara inte, oavsett hur lite jag har druckit, men jag förstår honom
Senast redigerat av StiFf (4 juni 2006)

MDS Västerås

719 Inlägg
4 juni 2006
Tycker det låter konstigt här... när man får blåsa här står det inte nån siffra på mätarn utan bara neg (negativt) eller pos (positivt)

live free, die young.

Sök