nice nice funderar själv på o dra igång ett ascona projekt. Frasan körde rally med ascona b på 80 och 90 talet, så finns en massa roliga grejjer kvar i garaget
Fan Omega kan se så jävla bra ut med rätt styling! Grattulerar till ett fint köp!
Why is it when your wife or girlfriend gets pregnant, all her friends rub her belly and say "congratulations!"
But nobody rubs your dick and says "good work!"
Banebilen er fikset. Og har nå montert XE topp og XE kammer. Disse løfter litt høyere. Har også satt på Coilovere fra Nissan 180sx. (KeiOffice) noe som viste seg å fungere veldig bra egentlig.
Fikk prøvekjørt forrige helg. Det var første gang jeg kjørte den på et år. Tok det litt pent siden jeg skulle spare den til Opel treffet på Rudskogen til lørdag. (Film lenger nede...)
Grymt kul att du uppdaterar :-) Såg bra ut på videon du lagt upp på youtube!
Why is it when your wife or girlfriend gets pregnant, all her friends rub her belly and say "congratulations!"
But nobody rubs your dick and says "good work!"
Da er bruksbilen solgt:( Og Transporter kjøpt inn som trekkbil for banebilen.
Tok ikke lang tid før sommerhjul leiting begynte. Dette er 18" men tror kanskje jeg skal gå for 19"... Skal også senkes, nye lykter fram og bak. Lakkere fangere osv...
Omegan er satt i garasjen, men skal kjøre den til vinterlagring/verksted til uka tenker jeg.
Driver nå å monterer radiator fra Supra MK4 Turbo for bedre kjøing. Hydraulisk brekk blir snart bestilt. Skal også pusse ned bilen og lakkere den på nytt. Blir vel forhåpentligvis bur snart og:) Har planer om og ta den med på DHB i Danmark til sommern:)