haha jaa, jag är lite dålig på att uppdatera här ^^ men har faktiskt inte gjort nå mer på pärlan, bara flyttat runt henne i garaget så de andra bilarna har fått plats ^^ ööh... ska iaf se över bromsarna å sen polera bort lite damm som fasnat i klarlacken när dom lacka om bilen (: Fast de ska en "expert" göra (:
Knölade ner ett nytt batteri och vred på nyckeln, guess what? Bilen startade som om den just rullat ut från fabriken! Gött! Lyckan varade i ca 4 sekunder, då motorn började varva.. På tomgång ligger motorn å varvar 2500.. -.-
Hörs på långa vägar att de är ett vakumläckage! Då packade ja ihop mina saker å gick hem för dagen ^^ haha
Har beställt mer clips till listerna på andra sidan och till instegslisterna
Beställde nyss nya emblem, har dock ingen bild på dom så de får ni vänta på ^^ Har dock inte åtgärdat vakumläckaget än! Vart annat småpyssel idag, som tex tätningslisterna mellan dörr å kaross, tätningslisten i skuffen å lite annat smått å gott
Just maskerat å sprutat på primer kofångarn! Dock så hade ja ingen "före" bild, men den var väldigt solblek.. grå/vit typ "efter"bild får ni vänta på tills kofångarn fram oxå är lackad
Och i morgon kommer mina baklysen befinna sig i en DHL bil på väg hem till miiiig!
Tvättade bilen idag så nu ä allt damm borta har även plockat bort grillen, beställt nya clips till den för de som sitter på nu är i dåligt skick Ska även lacka kogångarn fram!
där ser ni hur kofångarn blev bak :)svart å blankt! å frukta ej! ska dit med ett nytt avgassystem, satte bara dit "bling bling" röret för att.. för att ja ville ^^
å bilen är fortfarande hög som en kyrka, den SKA sänkas så småningom
närmare bild, men de syns inte så jätte bra, vart iaf stor skillnad!