2708
Sök

CarfreakRacing proudly presents: B20 Turbo 500hk+ Dragrace!

Gasglad
3 244 Inlägg
28 april 2010
Trådstartare
Sådär, 2st nya relän har hittat hem. Tack Mollan och hennes far för detta, kommer blir hur fint som helst!

https://www1.garaget.org/gallery/archive/45871/916136_yyeiey.jpg

//Carfreak

Gasglad
3 244 Inlägg
28 april 2010
Trådstartare
Här kommer de ske lite ny tänk wink Dock hemligt ännu :p

https://www1.garaget.org/gallery/archive/45871/916142_dmq7pn.jpg

//Carfreak

Opptimistisk Pessimist
1 479 Inlägg
28 april 2010
Blästra du genaratorn med? tongue du åker nog på massa pill för att byta allt i den bara hmm men ser bra ut! smile

Alla Volvo Amazoner blev inte Vallåkrabyggen på 80talet, denna fick nöja sig med ett ovanligt färgval och sönderkörning, för att sedan bli bortglömd i nästan 20 år - Kolla HÄR hur bilen får nytt liv!
------------------
Varning, jag sparar nästan på allt, och ser möjlighet i 90% av alla bilvrak...

Gasglad
3 244 Inlägg
28 april 2010
Trådstartare
Volvo1968 skrev:
Blästra du genaratorn med? tongue du åker nog på massa pill för att byta allt i den bara hmm men ser bra ut! smile

Ajjemensan, asså? När den var totalt istärplockad? wink
Thnx, ska strax lägga en rostgrund + slipgrund på delarna!

//Carfreak

leg. dödsklant
128 Inlägg
28 april 2010
Volvo1968 skrev:

bättre med extra pill för att få det snyggt cool

Touch my shit and I’ll rip your fuckin’ heart out, euro-trash!
http://tag-der-arbeit.extrajetzt.de/

Opptimistisk Pessimist
1 479 Inlägg
28 april 2010
Jo, men menade mest att det såg ut som alla delar satt kvar i den, och då hade det ju varit lite saker o byta troligen wink

Alla Volvo Amazoner blev inte Vallåkrabyggen på 80talet, denna fick nöja sig med ett ovanligt färgval och sönderkörning, för att sedan bli bortglömd i nästan 20 år - Kolla HÄR hur bilen får nytt liv!
------------------

leg. dödsklant
128 Inlägg
28 april 2010
aah. ja DET hade varit intressant hähä

Touch my shit and I’ll rip your fuckin’ heart out, euro-trash!
http://tag-der-arbeit.extrajetzt.de/

Gasglad
3 244 Inlägg
28 april 2010
Trådstartare
Om man vill få en komplett generator blästrad så kan man om de blästrar med glas! Skadar ej linningen eller liknande!

//Carfreak

Avstängd
1 714 Inlägg
28 april 2010
Följer detta med spänning smile Ser bra ut, älskar det lila motorblocket,
tack alla gudar uppe i skyn för detta nytänk, äntligen någon som vågar vägra rött fakkin block,
bromsoken var ett gränsfall men bilen är godkänd än så länge i min bok tongue
Färgschemat på karossen vet jag inte men... aja smaken är som baken,
Fint arbete gör du iallafall.

Gasglad
3 244 Inlägg
28 april 2010
Trådstartare
Emilius skrev:
tack alla gudar uppe i skyn för detta nytänk, äntligen någon som vågar vägra rött fakkin block,

Tack så mycket för dessa ord!! smile

Hehe, röda bromsok måste man ha wink
Hehe, vänta du bara, de nyanser jag kommer använda skiljer sig vääldigt mycket från bilden :p

//Carfreak

Avstängd
1 714 Inlägg
28 april 2010
MrCarfreak skrev:
Emilius skrev:

Hehe, vänta du bara, de nyanser jag kommer använda skiljer sig vääldigt mycket från bilden :p

Hehe jo jag förstod det när du börja lacka grejer lila, ingen vettig människa blandar väl grönt och lila lol
Menade mest utformningen, jag är cleanfanatiker så t.om. tvåtonslacker är för mycket i min mening,
men det är ju jag det. Ordnar du passande fälgar kan det dock se bra mycket bättre ut än det gjorde innan iallafall, det är väl huvudsaken tongue

Gasglad
3 244 Inlägg
28 april 2010
Trådstartare
Emilius skrev:
MrCarfreak skrev:
Emilius skrev:

Hehe jo jag förstod det när du börja lacka grejer lila, ingen vettig människa blandar väl grönt och lila lol
Menade mest utformningen, jag är cleanfanatiker så t.om. tvåtonslacker är för mycket i min mening,
men det är ju jag det. Ordnar du passande fälgar kan det dock se bra mycket bättre ut än det gjorde innan iallafall, det är väl huvudsaken tongue

hehe :p Jo jag wink Dock är den inte sådär lila i verkligheten utan mer svart med glitter i! Kamera blixten som ger en helt fel bild utav det! Utsidan kommer bli grön dock i en annan nyans än vad bilden visar!
hehe, den kommer bli clean som bara den kan ja lova! aa iofs. men är rätt kul att bryta trenden med 1-färgat på 140 wink

Fälgval är ännu inte bestämt, vi får se vad som dyker upp, men kommer givetvis blir ruskigt snyggt :p

//Carfreak

Avstängd
8 Inlägg
28 april 2010
Imponerad !neutral

www.garagefriends.com //Lär dig hur du tjänar pengar på internet genom att svara på undersökningar , eller få tips om olika saker , tex drinkar till valborg!

Opptimistisk Pessimist
1 479 Inlägg
28 april 2010
Röda ok är ju nästan ett måste på en 140, annars finns det ju inget att störa sig på big_smile

------------------

Gasglad
3 244 Inlägg
28 april 2010
Trådstartare
Volvo1968 skrev:
Röda ok är ju nästan ett måste på en 140, annars finns det ju inget att störa sig på big_smile

Precis wink hahaha.. precis :p

Då jag i mestadels kommer ha en vit framvagn så är röda ok samt lite svarta detaljer ett måste wink

//Carfreak

Avstängd
1 714 Inlägg
28 april 2010
MrCarfreak skrev:
Emilius skrev:
MrCarfreak skrev:

hehe :p Jo jag wink Dock är den inte sådär lila i verkligheten utan mer svart med glitter i! Kamera blixten som ger en helt fel bild utav det! Utsidan kommer bli grön dock i en annan nyans än vad bilden visar!
hehe, den kommer bli clean som bara den kan ja lova! aa iofs. men är rätt kul att bryta trenden med 1-färgat på 140 wink

Fälgval är ännu inte bestämt, vi får se vad som dyker upp, men kommer givetvis blir ruskigt snyggt :p

Hehe okej ja jag anser att max 3 färger på en bil, då räknas allt, chassidelar, motor osv wink
men återigen så är det jag det. Jag väntar med ett utlåtande tills det är klart smile

Du såg ju min färg, 1-färgat må va en trend men med den färgen följer jag ändå ingen trend wink

Sköning med knasiga idéer, förvirrad, sjuk& glömsk
6 525 Inlägg
29 april 2010
MrCarfreak skrev:
Sådär, 2st nya relän har hittat hem. Tack Mollan och hennes far för detta, kommer blir hur fint som helst!

http://www1.garaget.org/gallery/archive … yyeiey.jpg

Snyggt smile

Ja har en helt "normal" drömlivsstil i filmens värld ;)
Länk till CHEVY projektet (Tillsalu!)
Länk till FORD -32 5w projektet

Gasglad
3 244 Inlägg
29 april 2010
Trådstartare
Idag har jag slipat ned alla de delar som jag har grundat.. i eftermiddag skall de komma på färg smile

//Carfreak

Gasglad
3 244 Inlägg
29 april 2010
Trådstartare
Nu är de sista lackat och klart wink Skall ev. lägga klarlack också med pearl!

//Carfreak

Gasglad
3 244 Inlägg
29 april 2010
Trådstartare
Lite smakprov wink

https://www1.garaget.org/gallery/archive/45871/916906_nybvvw.jpg
https://www1.garaget.org/gallery/archive/45871/916907_pjy0ii.jpg

Blänker fint med de nya reläna.. Där ser man även hur lacken beter sig, där blixten träffar väggen så blir de lila glittrigt, resten är svart wink

https://www1.garaget.org/gallery/archive/45871/916908_brk2y3.jpg
Senast redigerat av MrCarfreak (29 april 2010)

//Carfreak

Sök