LanarN skrev:
Diabel skrev:
Det är som vanligt alla jävla 16 åringar och fyllon som har inget med bilar att göra som kommer till olika events och spelar coola. Folk kollar för mkt på teve.
Lägg av med sånt där attityd annars blir vi -som tar bilintresset på allvar- också klassade som pundare
Du får inte dra alla över en kam. Jag e 16 och har ett vääldigt stort bilintresse och skulle inte hålla på o kaxa med polis och va allmänt cp.
Men ärligt talat så är det rätt mycket omogna jävlar där som skulle ha stannat hemma i stället.
Det är lättare att dra alla över en kam, boven i dramat är alkohol! skulle jag anordnat elmia så hade jag infört alkotester. Är du inte spik nykter så kommer du inte in, även om jag själv hade druckit i år om jag inte skulle kört upp så tycker jag att det är ett lågt pris att betala för att slippa allt slödder.
Felet är inte att bilintresserade "Kalle" och hans kompisar tar ett par öl och tittar på bilar och har en trevlig kväll...
... utan felet är alla "andra" idioter 14-25 som går dit bara för att festa och svina bara för att det är där folket är!!!
Before you criticize someone, you should walk a mile in their shoes. That way, when you criticize them, you're a mile away and you have their shoes.