2438
Sök

Någon som har något jobb till mig?

2 Inlägg
8 april 2010
Trådstartare
Hejsan!

Jag undrar om ni har eller känner någont som har ett jobb eller tips till jobb åt mig?

Jag jobbar nu heltid som djursjukvårdare på ett djursjukhus i Danderyd-men trivs inte alls längre. Jag har kommit fram till att jag inte vill jobba inom djursjukvården över huvudtaget.

Så jag söker då ett heltidsjobb...

Jag tycker självklart om att köra bil och har varit inne på budbilsjobb. (Har endast B-kort, tyvärr).
Jag har jobbat tidigare i kassa på K-rauta där jag även trivdes bra så skulle kunna tänka mig något jobb inom det yrket också? Eller på lager...
Ja som sagt bra tips är även välkommet!

Så hör ni något eller vet något som kan vara till min hjälp så hör gärna av er! smile

tjeenare!!!
Ja e en tjej som bor i vallentuna och brukar vara på Görla på sön, iaf dom som varit hittills i år, dock så äger jag ej ett vrååålåk som många andra, *suck*, men, men... på jakt efter *den rätta* ;) ...jaja, d va lite om mig d...

Vi lever i en orättvis värld..
560 Inlägg
8 april 2010
I dessa tider ska du nog hålla hårt i ditt jobb.. : )

Even fools they say, can find a way out of the dark.

tratt
353 Inlägg
8 april 2010
Reeplayed skrev:
I dessa tider ska du nog hålla hårt i ditt jobb.. : )

+1, men samtidigt, hade själv inte klarat jobba där jag inte trivs, mitt motto, de löser sig. Tyvärr kan jag inte ge dig något tips vart du skulle kunna söka. men lycka till! smile

Dagdrömmare
2 836 Inlägg
8 april 2010
Hade du CE, ADR o erfarenhet så hade du fått jobb över sommaren till att börja med!

Norrlänning
643 Inlägg
8 april 2010
Bara åka på bud-företagen och fråga, jag gjorde det efter studenten, hade jobb efter 1 dag.

roadrage
188 Inlägg
8 april 2010
Grabber skrev:
Hade du CE, ADR o erfarenhet så hade du fått jobb över sommaren till att börja med!

pick me pick me! har allt och lite till förutom just erfarenhet, om vi inte räknar med lyftdumper-bilen jag kör nu wink

Glidare...
64 Inlägg
8 april 2010
slimetard skrev:
Grabber skrev:

pick me pick me! har allt och lite till förutom just erfarenhet, om vi inte räknar med lyftdumper-bilen jag kör nu wink

har du möjlighert att pendla till sthlm??

Peugeot Sport Club
"Speed dosn´t kill, It´s the sudden loss of it that does"
Peugeot 406 SS
Mitsubishi Lancer Evolution IX GT Wagon

Redneck life
357 Inlägg
8 april 2010
Jag hade varit glad om jag fått något jobb överhuvudtaget.. men mitt cv är inget vidare:

Grundskola
ej genomförd gymnasieutbildning
Eu-körkort

det jag kan: bilar dock finns inga papper på att på det

någon som har ett jobb åt lilla mig smile

med andra ord, hade hållt hårt i det jobbet du harå länge du inte år dåligt av det

Om vi killar blir svettiga i skrevet, kallas det för pungsvett.
Men vad kallas det när tjejer blir svettiga på samma ställe?
- Läppglans?

998 Inlägg
9 april 2010
Hade varit skit skoj med jobb, är några år sen man jobbade.
Trots man har fordonsmekaniker utbildning, rätt dött med jobb inom göteborg. Förutom telefon försäljare jobb.

it looks like the one that once did the wanting suddenly wants to be wanted by a different wanting that has a want of wanting that has never been wanted for the sake of wanteness.

Os Difuntos
1 822 Inlägg
9 april 2010
Var är Hamilton när han behövs?? seriöst lycka till men testa monster.se eller nått!!

Guns dont kill people, Chuck Norris kills people.

95 Inlägg
10 april 2010
Skriv ner ett schysst CV / Personligt brev som du kan använda till vilket jobb som helst, knata runt bland olika butiker / budfirmor / lager och tryck det i handen på första bästa personalansvarig på alla ställen du kan tänka dig smile

Annars får jag rekomendera arbetsformedlingen.se kolla in platsbanken där!

Lycka till big_smile

GREASEMONKEY
822 Inlägg
10 april 2010
Det handlar nog mest om motivation att verkligen vilja ha ett nytt jobb, du ska nog ägna minst 1 timme per dag att bara ringa/söka igenom alla databaser, ett par timmar i veckan att bara gå och knacka dörr, testa samma företag flera gånger, jag vet folk som blit nobbade flera gånger på ett ställe för att sen få en anställning, är det ett stort företag så minns dom inte att det är just du som ringt 10 gånger på en månad ..

Sen är det smart att stanna på sin fasta anställning just i dessa tider, tror inte så många erbjuder fast direkt ..

Lycka till !

Mvh S.Österdahl

9 108 Inlägg
10 april 2010
Som sagt, testa jobbsidor och åk runt till intressanta (och ointressanta) företag, vad du än gör säg inte upp dig innan du har något nytt i alla fall.

Låser här då annonsering inte är tillåtet och hänvisar till bloggen, arbetsförmedlingen eller liknande.

Sök