Hejsan alla glada och oglada.
Eftersom min bil verkar vara lite för udda eller inte i tillräckligt dint skick så får jag väl lägga upp en projekttråd där jag visar att håller på att rusta upp/ förfina den lite.
Har inte kommit så hemskt långt med det är på gång i alla fall.
Här kommer lite bilder på hur långt jag har kommit hitintills.
Bilder från förra ägarenBilder från förra ägarenBilder från förra ägarenBilder från förra ägarenDet som kommer att göras på den är att:
# Slipa ner den på sidorna och hoppas på att det inte är gravrost på många ställen och sen lacka den svart.
# Lacka krom vitt.
# Få råd att inhandla däck till inköpta 15" x 6" fälgarna och sen lacka dom vita.
# Fräscha upp lite på insidan.
# Byta dämpare (antingen original eller till Coilovers, beror på plånboken)
Kommer inte på nå spec mer just nu, är som ganska mycket i planeringsstadiet än.
Har i alla fall slängt på lite färg på mina sommarfälgar. Inte spec seriöst gjort men det blev en himla skillnad. Här kommer dom bilderna, kommer fler sen.
Maskerade Felicia sommar fälgar. Ja, jag vet att jag skulle ha maskerat lite mer men, äh! har sprutat på 2 lager färg som får duga. I brist på tålamod så fick klarlacken bara torka i ca 5 minuter. tihi (som tidigare skrivet, inte helt jätteseriöst gjort men bättre än innan)Folkölen står på huven och fälgarna monterade. Kommer bättre bilder bara det blir dagsljus ute. Blev en stor skillnad tycker jag.värt att tillägga kanske är att det sitter en -90 polo motor i med insprut. Så nu är det hela 35kw i bilen tydligen.
Mer bilder kommer, var så säker.
Kom gärna med lite feedback, tips eller annat som ni tänker på ang projektet.