Fick ett tips om att göra rent gasspjället, visst tänkte jag, varför inte. Jag har ju liks gjort allt annat... Och det var tur att jag gjorde det! För kolla vad jag hittade!
Ett hål!? :o
Jag gjorde rent med startgas... hehe, kanske inte så smart. Så när jag startade bilen förs så gick den sämre än innan! Sen som den hade gjort innan. Men den liksom hitta tbx till "rätt tempo" snabbare verkade det som. Och efter att tag så gick den som en vanlig bil igen!
Så nu ska jag slå i lite mer olja Hitta ett batteri med polarna på "rätt" sida Sen ären fit for fight!
Annat gjort; Flyttat startknappen! Ser riktigt häftigt ut tkr jag!
Stripes faan!
Cooling ;D
Säkrat ugglan Ska bara hitta en bob/pulka att byta ut skidorna mot!
Så, nu ska jag.... Ja.. Va ska jag göra? Jo! Fara och leta ett batteri!
Vet du hur trögt det är utan servo? Jag slog sönder den där pinnen man ställer backspeglarna med förra hösten då jag körde en rondell x) Det måste vara snö/is på backen för att man ska kunna göra det riktigt ;D
Vet du hur trögt det är utan servo? Jag slog sönder den där pinnen man ställer backspeglarna med förra hösten då jag körde en rondell x) Det måste vara snö/is på backen för att man ska kunna göra det riktigt ;D
jag har svarvat rondell med en 740 med trasig servo, det går
snö? vad är det jag hör? det är bara att sparka lite koppling så
jag har svarvat rondell med en 740 med trasig servo, det går
snö? vad är det jag hör? det är bara att sparka lite koppling så
Jaja, att börja sladda går bra. Det är när man ska sluta som man börjar slå sönder saker