Jag kommer i min Rostiga Skrothög Volvo 360 2.0T.. Men jga beter mig fan normalt Bara för att man kör Volvo betyder inte det att man börnar och förstör för andra .......
jag lämnar finbilen hemma för det som hände förra gången med den. repan var inte liten och saker snodda på den. jag kan ställe min vardagsbil som testbil och så är det någon som sprätter på den så kan man säga till. jag bryr min nämligen in om den för den körs bara från a till b.
MVH
Finbil hit och finbil dit.. Du har skrivit samma jävla sak på varenda sida nu. Skriv inte i tråden om du inte har något nytt vettigt att komma med.
jag lämnar finbilen hemma för det som hände förra gången med den. repan var inte liten och saker snodda på den. jag kan ställe min vardagsbil som testbil och så är det någon som sprätter på den så kan man säga till. jag bryr min nämligen in om den för den körs bara från a till b.
MVH
Finbil hit och finbil dit.. Du har skrivit samma jävla sak på varenda sida nu. Skriv inte i tråden om du inte har något nytt vettigt att komma med.
hehe! håller med dig helt om att jag har lagt in kassa inlägg. har bara inte släppt det än men gör det från och med nu. vill inte stör tråden!
Verkar som att många tänker låta sina "fin" bilar stå hemma. Då börjar jag ju verkligen att fundera på om det är värt att åka ca 50mil för att kolla på allas bruksbilar? Om jag vill kolla på en massa skit bilar kan jag istället åka in till falkenberg som är betydligt närmre. Ni som nu väljer att lämna bilen hemma och åka i bruksbilen kan ju börja tänka på vad som händer om alla gör det... Givetvis är det tråkigt att det händer tråkigheter men ska alla åka dit med sin bruksbil så blir det inte mindre stök, tvärtom.
Är där ca 300 personer varje fredag så är där ju alltid någon av dom som inte har alla pannorna på taket men för eller senare får väll någon fatt i fanskapet!
Okej alla ni som vill komma i era "bruksbilar" får ju göra det! Jag tänker komma i min FINBIL i alla fall Alla vet vad som hänt nu och kommer hålla ögonen öppna! nog om detta
Är där ca 300 personer varje fredag så är där ju alltid någon av dom som inte har alla pannorna på taket men för eller senare får väll någon fatt i fanskapet!
Kan väl säga att .. som kan ju hoppas att det inte blir jag som får fatt i dom, för deras egen skull