3109
Sök

Angående: YstadTräffen Fredagar kl.20 Världens Ände

Hamster
817 Inlägg
20 april 2010
Gudzilla skrev:
har en golf boll duger det?

Fast kom på att jag har nog ett krocket sätt i källaren kan ta det ju:P

Låter som en trevlig idé med lite krocket! Eller mänsklig kubb? :p

Dåre
182 Inlägg
20 april 2010
inget skoj med mänsklig kubb då käglorna e då käglorna e så fylla så dom nästan ramlar av sig själv

Lev alltid livet till max man vet aldrig när det tar slut

Hamster
817 Inlägg
20 april 2010
Gudzilla skrev:
inget skoj med mänsklig kubb då käglorna e då käglorna e så fylla så dom nästan ramlar av sig själv

det är iofs jäkligt sant wink

Drift junkie!!
276 Inlägg
20 april 2010
jag hoppar denna fredag tyvärr då jag inte e rik o e rädd om min bil. dyker garanterat upp när idioterna inte vågar visa sig där med smile

André Malmborg
Team Scorpion Drift on facebook
Sponsorer: www.japtuning.se X www.klracing.se X www.mrtuning.se X firststop i Svedala

Bilvårdstekniker & Fotograf
4 418 Inlägg
20 april 2010
Trådstartare
supra_gone_wild skrev:
jag hoppar denna fredag tyvärr då jag inte e rik o e rädd om min bil. dyker garanterat upp när idioterna inte vågar visa sig där med smile

Då kan du nog skippa alla träffar för all framtid ..
Kör för allt i världen inte o ställ dig på en Ica parkering helg efter löning.
Lås gärna in bilen om du ska vara riktigt säker på att ingen skadar den!

Shit vad dryg jag var nu tongue Men jag var bara tvungen ju winkcool
Senast redigerat av Jill (20 april 2010)

Drift junkie!!
276 Inlägg
20 april 2010
Jill skrev:
supra_gone_wild skrev:

haha nä jag vill inte va gnällig men alla här e säkert rädda om sina bilar o som säkert många andra så vet jag inte vad jag hade gjort om jag hade sett någon göra nåt med min bil.
jag kommer absolut dyka upp igen men jag väntar en träff eller två för o se vad som händer..
har tyvärr inegn skäpigare bil då audin e min bruksbil tongue men kan se om jag kan åka med någon annan istället:)

André Malmborg
Team Scorpion Drift on facebook
Sponsorer: www.japtuning.se X www.klracing.se X www.mrtuning.se X firststop i Svedala

StenkrossTomte
359 Inlägg
20 april 2010
Jill skrev:
supra_gone_wild skrev:

Ja men ja måste hålla med dig Jill, Dryga idioter finns det överallt, är det inte hagalna köp-kärringar på stormarknaden som försöker köra rally med kundvagnarna och vips råkar snudda vid bilens sida så är det någon som försöker ta en lite för noggrann titt på din stereo när du är inne och äter mat på MC Donnalds... Olyckor och klåpare finns det överallt!

Det som händer nere på träffen är inget överdrivet egentligen, och framförallt är det något vi alla lätt kan göra till det bättre, Sprid ut ryktet att Fylllon och buskörare inte är välkomna, rykten sprids ganska fort och jag tror faktiskt att folk kommer förstå.

Hjälps bara alla åt, säger till när vi ser något så är problemet väck!

No turbo shit! Just Real Power!

4 418 Inlägg
20 april 2010
Trådstartare
supra_gone_wild skrev:
haha nä jag vill inte va gnällig men alla här e säkert rädda om sina bilar o som säkert många andra så vet jag inte vad jag hade gjort om jag hade sett någon göra nåt med min bil.
jag kommer absolut dyka upp igen men jag väntar en träff eller två för o se vad som händer..
har tyvärr inegn skäpigare bil då audin e min bruksbil tongue men kan se om jag kan åka med någon annan istället:)

Jag förstår dig självklart! Är bara synd att folka ska behöva känna så.

Joppe_Johndeere skrev:

Hjälps bara alla åt
, säger till när vi ser något så är problemet väck!

Detta är väldigt viktigt! smile

Dåre
182 Inlägg
20 april 2010
Själv känner jag bara att fyllon kan jag leva med.
Och rädd om bilen e jag men inte så pass att jag hoppar en jätte trevlig träff för det
Dock kommer jag inte var vecka för att det blir fördyrt i längden och jag vill gjärna lägga lite av pengarna på bilen med wink

Lev alltid livet till max man vet aldrig när det tar slut

14 Inlägg
20 april 2010
Mycke gnäll på stackarna som dricker lite mycke, alla har vi väl gjort de.
Har me en fin o dyr bil, o de behöver inte va "fyllona" som repar bilar.
Den svenska avundsjukan finns me..
Kommer iaf inte avstå träffen..

1 464 Inlägg
20 april 2010
Tråkig diskussion ang. allt skit, lite diskussion ang. allt som faktiskt är positivt. Kan återigen bara nämna;
Det kommer att finnas många fotografer med möjlighet att utan publicera bilder på nätet utan att behöva ta hänsyn till PUL. cool

Själv undrar jag om nån kvalificerar in under följande;
· Har stort baksäte (nåja, så man får plats).
· Troligtvis kommer att testa 'omkörningsövningar'.
· Gärna tar en passagerare.

Svar ja? Hugg tag i mig. Om nån inte hittar mig eller vet hur jag ser ut, så skicka gärna ett pm. Jag har lite jag vill testa. Och ja, det måste vara ett baksäte av rent utrustningstekniska skäl. Och nej, det skadar inte bilen. wink

Kommande Event: Error... Alldeles för många inbokade att lista här... ;)

Sous Chef
389 Inlägg
20 april 2010
hade kunnat ställa upp för dig Jam wink men skiter sig redan på första punkten;) tyvärr.

men tror jag förstår vad du kommer testa!
Senast redigerat av C-Herbst (20 april 2010)

497 Inlägg
21 april 2010
kommer på fredag och vi måste vissa alla idioter som håller på och förstöra för oss kom ihåg får vi tag på en och visar var skåpet skall stå ordenkligt kommer de andra i packet och dra sig tillbacka vi lever i sverige ibland hjälper inte fabror blå! självklart ska alla ha ögonen öppna och har kameror filma allt skit ni ser allt räknas som bevis material inför polisen.!

207 Inlägg
21 april 2010
Hmm.. Så vi har alltså både klåpare och ordningsmakten som gärna förstör för oss..

Tänk om ordningsmakten hade satsat på att ta in de som vandaliserar och stjäl istället då hade vi kanske blivit av med båda roll
Men det verkar inte ligga inom deras arbetsuppgifter..

Nog om det.. Är snart klar nu och ser fram emot emot en ruskigt rolig o trevlig träff bakom egen ratt smile

4 418 Inlägg
21 april 2010
Trådstartare
Whacker skrev:
Är snart klar nu och ser fram emot emot en ruskigt rolig o trevlig träff bakom egen ratt smile

Oj oj oj .. det ska bli trevligt att se!! big_smile

207 Inlägg
21 april 2010
Jill skrev:
Whacker skrev:
Är snart klar nu och ser fram emot emot en ruskigt rolig o trevlig träff bakom egen ratt smile

Tack smile Jo det ska bli kul.. Men finns ett hinder vid namn bilprovningen först bara tongue Får se hur det löser sig..
Sen ska d bli kul o se 240n också.. Den har ju knappt fått smaka asfalt på ett par år nu tongue

4 418 Inlägg
21 april 2010
Trådstartare
Whacker skrev:
Jill skrev:
Whacker skrev:

Tack smile Jo det ska bli kul.. Men finns ett hinder vid namn bilprovningen först bara tongue Får se hur det löser sig..
Sen ska d bli kul o se 240n också.. Den har ju knappt fått smaka asfalt på ett par år nu tongue

Var ute första provturen igår, allt satt där det skulle, alla 2:or från SBP fixade... Shit vad nice det var.
Nu kan vi börja räkna ner eller buda på hur länge växellådan håller tonguecool

3 968 Inlägg
21 april 2010
Ses på fredag tongue

Helt galet vad tiden går fort till varje träff, det e verkligen trevligt big_smile

207 Inlägg
21 april 2010
Jill skrev:
Nu kan vi börja räkna ner eller buda på hur länge växellådan håller tonguecool

Din eller min? tongue

StenkrossTomte
359 Inlägg
21 april 2010
Andreas79 skrev:
Ses på fredag tongue

Helt galet vad tiden går fort till varje träff, det e verkligen trevligt big_smile

Ja verkligen!

Och det är helt sjukt att det kommer snöblandat regn, andra dagen i rad...Dock lovas det bättre väder imorgon och på fredag smile Vi får hoppas på lite varmare väder nu så man slipper klä upp sig som en michelingubbe smile

No turbo shit! Just Real Power!

Sök