Ja det e ju bra det..flera som pratat om att åka på träffen men sen har man inte träffat dom så mycket senaste dagarna pga att man jobbat rätt mycket..får hoppas på bästa
Volvo-lollungen skrev:
Black_Ghost skrev:
Har ingen anning det e ej så många som skrivit sedan vet man ju inte om det dyker upp några som inte skrivit får hoppas på det bästa fast det blev kort varsel på denna Karavan.. men vi kommer att ansluta oss till söderköping karvan oavsett hur många bilar vi blir..
oki låter bra . vi får hålla tummarna hehe lika kort varsel som listan på dem som kommer till träffen inge vidare lyckad fast verkar ändå vara många som kommer
Kom igen nu e det bara två dagar kvar tills träffen äger rum skicka PM me bil o namn till mig om ni vill åka karavan så man har koll på hur många de e ungefär..
Skumt att de inte finns fler som åker med din karavan finns en hel del folk från linköping som har anmält sig till träffen som kommer från linköping :Phihi om jag hade bot där hade jag gärna åkt med istället för att åka dit själv
Ja det e ju skumt att det ej e fler som hört av sig... Återstår att se hur många som kommer..skulle kunna tänka mig att de flesta bara dyker upp utan att skriva..
Volvo-lollungen skrev:
Skumt att de inte finns fler som åker med din karavan finns en hel del folk från linköping som har anmält sig till träffen som kommer från linköping :Phihi om jag hade bot där hade jag gärna åkt med istället för att åka dit själv
Ja det e ju skumt att det ej e fler som hört av sig... Återstår att se hur många som kommer..skulle kunna tänka mig att de flesta bara dyker upp utan att skriva..
Volvo-lollungen skrev:
Verkar så har inte ens koll på en tredjedel som kommer :Pmen verkar bli grymt många