Vill tacka lite folk för en rolig kväll!! jesper me 200an, fidde, han me den görna bmwn som ja inte kmr ihåg namnet på!! samt lite folk som hjälpte till på racet då dom fattade att ja inte kunde göra allt själv!!
Vad de gäller träffen så va de inga problem att va där för markägaren. Pratade me han. Han sa själv att vi kunde va där. Men så fort han sa de..till mej, så e de nått kötthuve som lägger värtsa börnen. Därav till kallade han snuten. Men så länge vi samlas där och inte börnar mitt framför markägaren så får vi va där!! Då har snuten inget att säga till om. De ända dom kan göra är att åka in på området och kolla läget..men lite samma sak där..ni ser juh på bilderna där.
Själva racet kunde ha gått ha genom förts bättre. Jag satte ut maschaller, men dom försvann!! Jag åkte två ggr ner och sa till folk att flytta på sej men ingen lyssnade!! Jag gick runt och sa till folk att vi skulle ha ett möte vid 21:00, för ja vill ta lite säkerhets saker samt att inte alla inte skulle åka samtidigt, utan att dom skulle köra åker en halv timme innan publiken. Men samma sak där kanppt nån dök upp. Jag stoppade folk och sa till dom vart dom skulle åka in o parkera/köra. Men när ingen lyssnar vem e då ja som försöker..men till sist fattade ett par att ja behövde hjälp. sen efter de tycker ja att det funkade bra. Det e klart att de finns saker o klaga på..men det kan bara bli bättre.