Haha denna tråden är ju bara för patetisk , blir ju nästan mörkrädd. Tror nog aldrig att jag vågar mig söder om luleå något mer i hela mitt liv, verkar som att det inte är fel på "volvoraggarna", om ni fattar vad jag menar
Har varken mega fet prilla under läppen, coola åkeri texter på bak/framrutan, svart tonade blinkers och bakljus, 3" avgas eller fullt med fjortisar i baksätet.
Däremot har man en 17 årig flickvän (själv 19) i passagerarsätet, nykterist, någon god bit på stereon, bas = ja men inte får att skrämma pensionärer med liten hund eller för att verka cool, utan för att det är nice, vill man inte ha bas, köp en sony walkman ala 1980 för fan.
Tycker att det finns så grovt mycket fördommar mot volvo folket så att det inte är sant. Själv är jag väll inte någon volvo fantast utan håller mig till VAG om ekonomin tillåter. Men här uppe i norr så är volvo folket trevliga iaf. Visst dom blir skrikiga på fyllan , vem blir inte ?
Ser hellre en sunkig 740 på bredhäng än en toyota corolla ala 1995 med största jävla kjolarna som han kunde hitta när dom hade utförsäljning på ÖOB !
EDIT: Dom som klagar på att "volvoraggare" hoppar sönder sina bilar, är bara tråkmånsar som inte vet hur kul det är att hoppa sönder ett tak eller en huv efter att man halsat 10 starköl, dock var detta under min tid som epa raggare