Lugna er nu pojkar! Vi kommer få ha trevligt ikväll! YR har aldrig haft fel när det gäller bil väder
litar du på norrmän? jag har mer tillit till schebab-kiosken här nedanför att det inte ligger hår i maten. kan tilläggas att arbetarna där har päls överallt.
Bilen kan ju bli blöt ju stackars stackars bil Hoppas på att vägarna hinner torka upp till ikväll samt öb parkeringen.. Brukar vara en stor pöl annars där!
Lugna er nu pojkar! Vi kommer få ha trevligt ikväll! YR har aldrig haft fel när det gäller bil väder
litar du på norrmän? jag har mer tillit till schebab-kiosken här nedanför att det inte ligger hår i maten. kan tilläggas att arbetarna där har päls överallt.
Dom hade rätt på alla tävlingar förra sommaren och sommaren innan det så hur kan man inte lita på dom?
Regn eller skurar med risk för åska, men skurarna blir allt färre under kvällen och molnigheten skingras. I natt 5-10 grader och dis eller dimma kan förekomma. I morgon växlande molnighet, bara lokalt någon regnskur och 14-18 grader. Sydvästlig vind.
enligt SMHI Sveriges sämsta människor på att spå väder. Men men.
Väder-schmäder, det går väl an Fortfarande inge folk från Uppsala som vill åka karavan??
Kolla en annan tråd där det står en massa information. tycker jag läste något om 19 eller nått.
"Eventuellt kommer det samlas en liten grupp för samåkning imogron i uppsala oxå. Blir då på ikea parkeringen för samåkning från uppsala och dit." Klippt ifrån denna tråd :http://www.garaget.org/forum/viewtopic.php?id=179937
Ja hmm bara glömma att tvätta bilen idag, den e inte så skitig men det visar sig in i det sista timmen om det är kö vid tvätten. Och då vet man var dom skall hehehe