3344
Sök

Skylthållare

451 Inlägg
11 juni 2006
Trådstartare
Tjenare jag försöker få tag på sånna skylthållare som visar plåten suddig varifrån kan jag få tag på sånna nån som vet ?

SamLaG MeD FöRaReN UnDer FäRd Är StRänLiGeN FöRbJuDeT MeN JaG StAnNaR GäRnA!!

582 Inlägg
11 juni 2006
VAA??? finns det såna?

Från en helt annan del av Köping...
"Håll bilen fräsch, slipp wunderbaum...!"
Lindqvist Bil AB Ford Köping

451 Inlägg
11 juni 2006
Trådstartare
Jaa det finns big_smile .. man kan inte se plåten från sidan , den ser suddig ut smile

1 639 Inlägg
11 juni 2006
Smart uppfinning ! Undra hur länge det dröjer innan den blir olaglig... sad
Senast redigerat av mrcelica (11 juni 2006)

Om jag var hälften så ful i arslet som du är i ansiktet så skulle jag bara skita när det är mörkt....

451 Inlägg
11 juni 2006
Trådstartare
hmhm inte säker men de kan va olagligt eller ?.. tusen tackar för länken !

302 Inlägg
11 juni 2006
Man får inte dölja sin plåt så svar ja. Den är olaglig. Dom har även en spray, skulle valt den istället. Svårare att upptäcka att man har den, om man ens gör det.

8 156 Inlägg
11 juni 2006
Den är inte olaglig, då skylten är helt synlig framifrån. Polisen ser ju vad som står, men kamerorna gör det inte. Den lär snart bli förbjuden i vilket fall.

| Moderator
| Medio tutissimus ibis.
| I mitten skall du gå säkrast. (Ovidius)

RushRacing.tk
278 Inlägg
11 juni 2006
Funkar den till 100% då?? vill ju vara säker på de så att de inte kommer ett kort en vecka senare...

8 156 Inlägg
11 juni 2006
Gislekillen skrev:
Funkar den till 100% då?? vill ju vara säker på de så att de inte kommer ett kort en vecka senare...

Det finns väl bara ett sätt att ta reda på det? Men om man inte kan läsa av skylten från en viss vinkel så borde ju kamerorna inte kunna göra det heller.

| Moderator
| Medio tutissimus ibis.
| I mitten skall du gå säkrast. (Ovidius)

Gör det på alla fyra
130 Inlägg
11 juni 2006
Hör gärna av er om det funkar....

BILGLASMÄSTARE
92 Inlägg
11 juni 2006
coolt

***hitman***

RushRacing.tk
278 Inlägg
11 juni 2006
Phaetoon skrev:
Gislekillen skrev:

Det finns väl bara ett sätt att ta reda på det? Men om man inte kan läsa av skylten från en viss vinkel så borde ju kamerorna inte kunna göra det heller.

jo de stämmer ju så långt.. men de hade ju varit bra å veta ifall nån redan har provat det å vet.. menmen.. får väl prova själv å hoppas på de bästa... smile

77 Inlägg
28 maj 2009
Mythbusters gjorde nyss ett test om samtliga produkter ni har pratat om. Dem kom fram till att ingen av dessa funka. Oavsett vinkel ifrån kameran eller hastighet på bilen. Så ni får allt sakta ner vid fartkameror wink

Sök