Jerk-R skrev:
Jo-que, tyvärr, ditt resonemang håller inte!
Vissa är där för första gången och vet inget om vart det brukar lekas osv.
T.ex. var jag där för första gången i år, och jag är bara glad över att min bil inte stog inom räckhåll för ditt lekande..
Hade det varit så att jag parkerat, enligt dig, olämpligt, så att jag hade fått min bil full i grus så hade jag givetvis stått på mig och polisanmält saken!
Rätt ska vara rätt, jag gör inget regelbrott genom att stå parkerad på ett parkering, det är du som gör FEL och ska därmed stå för det!
Personligen är jag less på alla som ska "Stila" med sina bilar i närheten av andra bilar och/eller folk, det är SÅ onödigt(oavsett hur bra koll personen har på bilen) för det KAN och KOMMER hända en olycka förr eller senare! Och då är straffet mycket hårdare än lite pajkastning på ett forum på internet, var så säker..
*edit*nu tror du säkert att jag är nån pissig volvoraggare som följer lagen till punkt och pricka, men, så är INTE fallet..
Jag tycker bara att det är onödigt och respektlöst att göra sånt här, fan, ska ni sladda osv så ta det där det finns GOTT om plats, stenskotten från en bil på drift når rätt långt, faktiskt..
Grus är det dessutom fortfarande ganska gott om då all sån skit inte är uppsopad än..
Så tänk gärna efter före, för det är du som förstör för andra, precis som fyllesvin och annan nedskräpning förstör för oss(du också) motorintresserade!
*/edit*
Jag ber om ursäkt för offtopic!
//Jerker