Tack allihop för de värmande kommentarerna!
Har varit riktigt dåligt med uppdateringar här på Garaget.
Under sommaren har det varit lite småpill med diverse saker men inget gigantiskt.
Xenon i dimmljusen monterades till Vallåkra träffen där jag även vann bästa 850 T-5R i NordicR klubben. Kul!
Under tiden har det även mappats en del och jag kör nu på en stadig mapp som jag tycker har ett körbart register. Dock är laddtrycksstyrningen svajig så det står som en punkt till att åtgärda till nästa säsong. Jag har även insett att en Quaife diff skulle göra sig bra i växellådan. På tal om växellåda så skrapar 3:an och 5:an så det blir även en renovering utav lådan.
De stora och fina bromsarna fram är på gång nu mer än någonsin, så om det inte faller snö snart hoppas jag få provbromsa lite
Självklart är man sugen på mer pulver, vi får se vad tillgångarna tillåter men den kommer knappast vara orörd till våren.
Just nu rullar den på vägarna och det kommer den att göra till saltet strös över dem. Då ställs den av och jag hoppas finna en bra viloplats åt den under vintern.
Slänger upp en bild från årets hittills kallaste tvätt (4°C), men ack så efterlängtad!
Over and out!