Hallå! alla. den 31juli är det dags för den största bilträffen i halmstad så nu är det tänkt att det ska köras en karavan från gbg! Tid och plats är inte klart än så har någon en ide om var som kan vara en bra plats att samlas på och i bra tid är välkommen skriv det här i tråden.För att det här ska bli en bra resa måste alla respektera att inga race eller visa sig tuff med bilen detta gäller även på den platsen vi samlas på! Lite mer regler kommer att sägas på plats och lite annan info..Så alla är mycket välkommna att delta i detta så vi får en riktigt lång och snygg karavan. mvh:Tomas
imorrn skall jag ner till Halmstad då tänkte jag kolla hur lång tid det tar från varberg och till halmstad, och jag kommer mäta tiden till nyhems torg, så kan man ju bestämma vilken tid det blir för avgång....
Vad är det för fel på ordet "Inför" , ordet "Angående" är ju mer fel än "Inför". Och sen finns det ju en hel del trådar som inte är acceptabla, ta bort dom trådarna ist för att hacka på just ett ord i en rubrik....