vanlig primer , finns på biltema dock på sprayburk . kör med lackspruta så det blir bra. I övrigt så flyter det på riktigt bra , har gjort några fynd här i dagarna men det berättar jag om mer lite senare
surfade runt lite på nätet och hittade bra pris på ställbara koni dämpare med h&r sänkfjädrar billigt så kände att jag blev tvungen att slå till blir lagom för mitt ändamål med bilen
var på biltema och fixade underreds massa som skall målas på i hjulhusen så det blir slut på den förbannade rosten och lite tystare också . matt svart blir bra
i väntan på pengar från en viss herre som inte verkar så intelligent så får man pyssla med sånt som inte kostar så mycket , tänkte piffa till expansionskärlet till kylaren lite vad tycks , lite bättre än original i allafall
vet inte riktigt hur det man skall tolka det , lite anorlunda
skit snyggt borsan, coolt att du börjat med en projekt tråd ...men ba en fråga är inte expansionskärlet gjort i plast ? tänkte ba lacken kommer väll sprika :S
skit snyggt borsan, coolt att du börjat med en projekt tråd ...men ba en fråga är inte expansionskärlet gjort i plast ? tänkte ba lacken kommer väll sprika :S
inte kommer det spricka bara för att det är plast , dock har jag grundat med en plast primer som förhindrar att det spricker
skall ut i helgen och fixa resten av motorutrymmet så man kan börja förbereda för slipgrund och sedan lack , blev inte svart som tänkt från början utan kommer köra på en mörk blå metallic som är riktigt djup och fin i solljuset , bilder på det kommer så fort färgen torkar
Denna tråden har ja missat ser onödigt nice ut med dina motivlacker, kanske händer att du får fixa nått nice till mig någon gång keep it up !
nice , bara säga till om du vill ha nått ... onödigt vet jag inte fast det är klart jag kommer väl sällan få chansen att visa upp motiven , blir väl på bilprovningen och kanske nån träff gör det mest för att det är så förbannat kul och det är väl det som är själva poängen
Denna tråden har ja missat ser onödigt nice ut med dina motivlacker, kanske händer att du får fixa nått nice till mig någon gång keep it up !
nice , bara säga till om du vill ha nått ... onödigt vet jag inte fast det är klart jag kommer väl sällan få chansen att visa upp motiven , blir väl på bilprovningen och kanske nån träff gör det mest för att det är så förbannat kul och det är väl det som är själva poängen
Jag menade inte att det var onödigt menade att det var sjukt nice
Jag menade inte att det var onödigt menade att det var sjukt nice
jo jag förstod det , men det är sjukt onödigt så du har ju rätt satt och putsade på startmotorn ikväll , vad sägs om höglans polerat , snacka om sjukt onödigt bilder kommer när den är klar