in med mer bilder sitter nästan varje kväll och kollar får så mycket inspiration / Mvh
thnx , skall uppdatera lite , men har inte hunnit fått så mycket gjort , har lite annat för mig just nu , men skall ut i garaget imorgon å jobba lite , kul att du blir inspirerad , när fixar du en projktråd???? är väl dags snart å göra verklighet av dina planer???
in med mer bilder sitter nästan varje kväll och kollar får så mycket inspiration / Mvh
thnx , skall uppdatera lite , men har inte hunnit fått så mycket gjort , har lite annat för mig just nu , men skall ut i garaget imorgon å jobba lite , kul att du blir inspirerad , när fixar du en projktråd???? är väl dags snart å göra verklighet av dina planer???
skriver på kontraktet på garaget nu nu i veckan sen åker bilen dit
skriver på kontraktet på garaget nu nu i veckan sen åker bilen dit
som lovat så har man gjort en vända i garaget ikväll , blästrade åter igen mina ventilkåpor rena , bort med den blåa realflamesen , istället blir det en överraskning utan dess like kommer bilder på det imorgon kväll tidigast , skall stå i lackbåset större delen imorgon ... slänger upp lite bilder från ikväll
inte så mycket att se än så länge , lacken är precis lagd så ser fördjävligt ut som alltid
då kommer lite bilder på motivlackningen , fick inte till det med bilderna riktigt får väl gå ut i solen imrogon och fota utan blixt så man verkligen ser hur bra det blir , håll tillgodo
ser inte mycket ut för världen kanske , men det är svag ormskinns liknande mönster som fadeas ut .... sneakpeak dessutom på lacken som kommer pryda hela bilen senare
UNDERBART ser ut o bli mumma av detta. Jag har rivit ut veven ur min morot nu o 3ans ramlager o 4ans vevlager va SKRÄP Du har inte mycket kvar till montering i bilen am i right??
Min bil går inte för sakta. Bara inte snabbt nog!!!