Då var det dags för lite bilder igen, var ju ett tag sen senast. Tagna under förra helgen. Hade en väldigt väldetaljerad plan på vad som skulle fotas, men det började regna rätt så omgående, så det blev lite inomhus bilder mot slutet istället.
Grymma bilder! 3an va min favvo lätt, sen 2an tycker jag bilen ser väldigt inklippt ut, vet inte om det e bara för det ser ut som bilen har mycket mer kontrast än vägen, det skiljer sig för mycket imo. Inomhus bilderna va redigt läckra
Vill ni har er bil fotad så skicka ett PM. Fotar i Borås/GBG/Varberg trakten. Kolla gärna in min hemsida NicklasFoto.se !!
Bra bilder som vanligt Dock så tycker jag att bilen ser alldeles för inklippt ut på bild 2.
Ja det är möjligt, men jag kan intyga på att bilen inte är inklippt. Det beror nog mest på att skuggorna under bilen inte uppfattas som naturliga, men det är inget jag kan göra något åt.
Får man fråga hur i helvete du lyckades ta den där fartbilden? Kameran befinner sig ju utanför vägen, sprang du i skogen och fotade eller? Jag hajjar inte, man brukar ju ta sånna bilder med en bil bredvid eller en lång bom som sitter på bilen man fotar väl?
Vet att man borde ge konstruktiv kritik här angående bilderna osv, men det är lite svårt när man dreglar så hårt över bilen som är modell Men bra bilder!(på en jävligt bra bil! =P)
Får man fråga hur i helvete du lyckades ta den där fartbilden? Kameran befinner sig ju utanför vägen, sprang du i skogen och fotade eller? Jag hajjar inte, man brukar ju ta sånna bilder med en bil bredvid eller en lång bom som sitter på bilen man fotar väl?
Förbryllande bilder minst sagt.
Precis! Riggbild du pratar om, jag brukar gå med kameran ifall något oförutsatt skulle hända. Tog ett bra tag att rigga upp den bilden, så jag är glad att den gick hem. Det som tyvärr inte framgår så bra är att det är rätt brant lutning till höger om räcket.
Målet med denna session är att sätta en benchmark för nivå på kommande sessioner från mig i år, tyvärr gick det inte helt med tanke på regnet. Hade en del goda idéer som inte blev av.
wow...! Bild nr 2 och 3! Teach me! Hur gör du på 3:an.. hur får du den böjda motion bluren i kurvan? Panorerar du på ett speciellt sätt eller är det gjort i ps? Kan inte komma på hur man ska panorera för det.
wow...! Bild nr 2 och 3! Teach me! Hur gör du på 3:an.. hur får du den böjda motion bluren i kurvan? Panorerar du på ett speciellt sätt eller är det gjort i ps? Kan inte komma på hur man ska panorera för det.
Googla på "Rigshots" och undvik att försöka återskapa det i ps, för det blir aldrig bra.