Jag kommer nog o ställer ut S60in ifall de inte krockar med något annat
jag har kollat upp med Vallåkra och Gatebil och inget är inplanerat den dagen. Vet själv hur det är när det krockar med något stort därföf var jag nogrann att kolla med både bilsport och gatebil. Sen finns ju fler småträffar men tyvärr krockar det ju alltid med någon av dom...
Var uppe i Trollhättan igår när BRL hade kvällsöppet! Var helt ok får jag säga trots vädret! Prata lite med Patrik om detta event och dom kommer att eventuellet vara på plats om det inte krockar med nått annat. Detta skulle han kola upp. Eventuellet kommer det finnsa en demobil ifrån dom oxå
skall man pm dig lr skall man bara skriva här om man vill ställa ut??
Gör så här att du skriver det här sen när jag har fått en godkännade av polisen kan du betala in pengarna men det kan ja ta nu med en gång.
Alltså det går att preliminär boka sej nu redan tills jag vet vad polisen har att säga. Säger dom då ja så skickar jag ett pm till alla som har preliminär bokat sej.
det här med att betala in några pengar det gör jag inte!!! går det inte att betala när man är på plats???
skall man pm dig lr skall man bara skriva här om man vill ställa ut??
Gör så här att du skriver det här sen när jag har fått en godkännade av polisen kan du betala in pengarna men det kan ja ta nu med en gång.
Alltså det går att preliminär boka sej nu redan tills jag vet vad polisen har att säga. Säger dom då ja så skickar jag ett pm till alla som har preliminär bokat sej.
det här med att betala in några pengar det gör jag inte!!! går det inte att betala när man är på plats???
Självklart gör det de! Det var tänkt först att man skulle betala in men det har jag tagit bort så betala när ni kommer dit