Nu tycker jag att vi efter träffen träffas och snackar skit och kanske glider en och annan runda genom stan. Övriga aktiviteter diskuteras på plats. Skrev ett förslag om detta i ovanstående tråd och det verkade finnas intresse, men då jag inte vet om de va tillåtet att "låna" tråden på så vis och planera en annan träff så kör vi de här istället.
Fick ett tips från Antejoh, tack för de, att den parkeringen som jag tyckte vi skulle vara på är förmodligen full dygnet runt då värmeverket ligger där.
Några andra tips? Så fort jag hittar något bättre kommer de upp en ny bild och ny platshänvisning i första inlägget.
Senast redigerat av S_Henjer (18 maj 2010)
I take my life with a pinch of salt
a slice of lemon
and a shot tequila..
Fick ett tips från Antejoh, tack för de, att den parkeringen som jag tyckte vi skulle vara på är förmodligen full dygnet runt då värmeverket ligger där.
Några andra tips? Så fort jag hittar något bättre kommer de upp en ny bild och ny platshänvisning i första inlägget.
Äh, vadå full ... Den har aldrig varit full på kvällarna när jag glidit där förbi... Men behöver kanske inte vara just på plantagens parkering....om det nu skulle va fullt där :p!
Äh, vadå full ... Den har aldrig varit full på kvällarna när jag glidit där förbi... Men behöver kanske inte vara just på plantagens parkering....om det nu skulle va fullt där :p!
Men jag e på, låter som en fin idé!
Nej de va inte Plantagen i fråga då. Hade en annan plan innan men jag ändrade till Plantagen!
Låter bra! Ses där=)
I take my life with a pinch of salt
a slice of lemon
and a shot tequila..
Men jag e på, låter som en fin idé!
Nej de va inte Plantagen i fråga då. Hade en annan plan innan men jag ändrade till Plantagen!
Låter bra! Ses där=)
Såg det nu när jag läste igenom allt xD!! Yeah, ses där! Peace