Detta måste man ju åka på. Kan troligen inte mäta upp bilen men behöver ju köpa lite steg o prylar så man kanske kan få komma upp o visa nya bygget iallafall?
Detta måste man ju åka på. Kan troligen inte mäta upp bilen men behöver ju köpa lite steg o prylar så man kanske kan få komma upp o visa nya bygget iallafall?
vore kul o få ljudet mätt, inga värsting saker direkt men kul o veta va det kan gå för när det är rätt inställt (allt är säkert åt skogen inställt atm) Ses där!
Kan ni inte dra dit en Emma-dommare och ha SQ-tävling lika som i Borlänge? ^^, Är väldigt sugen på att komma men tävlingen i Göteborg samma dag lockar också...
Kan ni inte dra dit en Emma-dommare och ha SQ-tävling lika som i Borlänge? ^^, Är väldigt sugen på att komma men tävlingen i Göteborg samma dag lockar också...
nej d kommer det inte bli nått av med:) tanken är att d ska vara mer på skojj så att fler vågar ställa upp;)
kanske tar mig ner. lite långt å åka men vi får se
Klart du ska komma, iofs 28 mil e en bit. Jag har 18 mil :-) Men då kan du stanna till i Rättvik på vägen hem o kika på lite amerikanare, är nämligen Big Lake Run i Rättvik på lördag.
kanske tar mig ner. lite långt å åka men vi får se
Klart du ska komma, iofs 28 mil e en bit. Jag har 18 mil :-) Men då kan du stanna till i Rättvik på vägen hem o kika på lite amerikanare, är nämligen Big Lake Run i Rättvik på lördag.
hehe ja 28 mil enkel resa är ju rätt mkt, men vädret ska ju va toppen så kan ju va värt de, kul å se lite bilar å höra lite frekvenser å toner haha ja just ja de är de ju som sagt får se om man dyker upp ej färdiginspelade basar men kan nog basa på lite ändå