2673
Sök

Inför STREET CARS FEST söndag 6 juni 2010 - SKÄNNINGE MOTORMÄSSA

394 Inlägg
28 maj 2010
Trådstartare
https://www1.garaget.org/gallery/archive/12324/939131_4bs3do.jpg

Välkommen till årets åttonde träff på Street Cars Fest Tour 2010. Söndag 6 Juni i Skänninge (Skänninge Motormässa, Torget) ca 8 km norr om Mjölby. Alla entusiastbilar är välkomna - Originalare, Custombilar, Roddar, Muskelbilar, Gatbilar och Sportbilar, - nu ska vi steka hårt!

Det är ingen avgift för att vara med på träffen. Vill du va' med i utställningen kostar det 80 kronor (betalas på plats). Utställningsbilar anmäls via formulär som finns på hemsidan. Du kan också anmäla din utställningsbil direkt på träffen - men då kommer du bara att kunna få va' med i mån av plats.

Priser delas ut till Ten Outstanding Cars, Special Award, Peoples Choice och Best In Show.

Info och anmälan: STREET CARS FEST HEMSIDA

Övriga tider:
Tvätt och inskrivning (bilutställningen) klockan 08.00-09.30 och 11.00-12.00
Domarbedömningen påbörjas klockan 12.00
Prisutdelning (bilutställningen) ca klockan 15.30

De bästa bilarna på årets olika utställningar kommer att erbjudas plats på årets final och "The Best of The Best" kommer att få representera Sverige i den Nordiska finalen i bilstyling - Nordic Tuner Awards 2010 (mitten av oktober).

Välkommen som deltagare, utställare eller publik! - BE THERE! /SCF CREW
Senast redigerat av Jensi (28 maj 2010)

STREET CARS FEST TOUR 2010 | Uppsala | Södertälje | Uddevalla | Borås | Halmstad | Norrköping
Helsingborg | Skänninge | Örkelljunga | Göteborg | Löddeköpinge | Kalmar | Katrineholm | Kristianstad
Anderstorp | Eskilstuna | Linköping | Sundsvall | Gävle | Stockholm | Västerås | Göteborg | Trollhättan

bass i stora lass
203 Inlägg
28 maj 2010
Kommer lätt!!! tongue

1 738 Inlägg
28 maj 2010
Ni får ursäkta mig lite nu men jag vart faktiskt lite arg nu när man såg detta inlägg. Enligt mig är det här lurendrejeri på pengar samt uppgjort innan ens utställningen har börjat!! O då undrar ni säkert hur jag kan påstå något sånt? Jo det är faktiskt för att tjejen ställde ut för något år sedan på SCF i norrköping och det höll på några timmar, domarna sprang runt o kollade in bilarna, men helt plötsligt kommer han som vann tävlingen springandes jätte glad o viskade lite försiktigt att han vunnit, och då hade det bara gått en halv av dag. Var ju typ 4 timmar kvar innan det skulle delas ut priser o domarna var som sagt inte färdiga med  bedömningarna. Hur kan han då redan ha vunnit frågar jag mig?? Sedan får man se samma person hämta hem priser i andra orter i samma tävling, ska det inte vara 1 pris per bil så att andra ochså har en chans?? Jag vet inte men jag tyckte att det inte var schyst gjort. Såg även denna kille vara domare för scf sedan vid ett annat tillfälle!!! Jag är helt emot scf tyvärr!!!!!!

394 Inlägg
28 maj 2010
Trådstartare
940RDALLE skrev:
Ni får ursäkta mig lite nu men jag vart faktiskt lite arg nu när man såg detta inlägg. Enligt mig är det här lurendrejeri på pengar samt uppgjort innan ens utställningen har börjat!! O då undrar ni säkert hur jag kan påstå något sånt? Jo det är faktiskt för att tjejen ställde ut för något år sedan på SCF i norrköping och det höll på några timmar, domarna sprang runt o kollade in bilarna, men helt plötsligt kommer han som vann tävlingen springandes jätte glad o viskade lite försiktigt att han vunnit, och då hade det bara gått en halv av dag. Var ju typ 4 timmar kvar innan det skulle delas ut priser o domarna var som sagt inte färdiga med  bedömningarna. Hur kan han då redan ha vunnit frågar jag mig?? Sedan får man se samma person hämta hem priser i andra orter i samma tävling, ska det inte vara 1 pris per bil så att andra ochså har en chans?? Jag vet inte men jag tyckte att det inte var schyst gjort. Såg även denna kille vara domare för scf sedan vid ett annat tillfälle!!! Jag är helt emot scf tyvärr!!!!!!

BULLSHIT!

Antingen har du drömt detta eller så blandar du ihop Street Cars Fest med någon annan träff.
Vi har varit i Norrköping vid tre tillfällen 2008, 2009 och 2010. Domare 2008 var Patrik Hansson och Elin Eriksson, domare 2009 var Reine Delwall och Andreas Dymek och 2010 var Jonathan Larsson domare. INGEN av dessa domare skulle meddela någon att han eller hon vunnit ett pris. Varken en eller sex timmar efter att utställningen öppnat. Domare på SCF gör aldrig så. Vinnarna meddelas första gången i samband med prisutdelningen.

Gör om, gör rätt! Och sluta sprid felaktig info som misskrediterar SCF eller våra domare!
Senast redigerat av Jensi (29 maj 2010)

STREET CARS FEST TOUR 2010 | Uppsala | Södertälje | Uddevalla | Borås | Halmstad | Norrköping
Helsingborg | Skänninge | Örkelljunga | Göteborg | Löddeköpinge | Kalmar | Katrineholm | Kristianstad
Anderstorp | Eskilstuna | Linköping | Sundsvall | Gävle | Stockholm | Västerås | Göteborg | Trollhättan

1 738 Inlägg
29 maj 2010
Jensi skrev:
940RDALLE skrev:

BULLSHIT!

Antingen har du drömt detta eller så blandar du ihop Street Cars Fest med någon annan träff.
Vi har varit i Norrköping vid tre tillfällen 2008, 2009 och 2010. Domare 2008 var Patrik Hansson och Elin Eriksson, domare 2009 var Reine Delwall och Andreas Dymek och 2010 var Jonathan Larsson domare. INGEN av dessa domare skulle meddela någon att han eller hon vunnit ett pris. Varken en eller sex timmar efter att utställningen öppnat. Domare på SCF gör aldrig så. Vinnarna meddelas första gången i samband med prisutdelningen.

Gör om, gör rätt! Och sluta sprid felaktig info som misskrediterar SCF eller vår domare!

Heheheh nej nej du, det snackas ingen bullshit!!! Jag har minst 5 vitnen på att denna killen fick veta 2-3 timmar innan prisutdelning ( OBS !! Han viskade till sina kompisar som jag o MINA kompisar stod brevid, alltså han sa inte till mig om jag var otydlig ) , Vi stod som fån o undrade hur f*n han kunde veta det så tidigt!! Och sen se att man kan plocka hem fler priser i en annan ort när man redan har kommit vidare tycker jag var ännu dummare :S Vi som inga sponsorer har utan får ta pengar från egen ficka har ju absoulut 0 chans att vinna!! Borde ju finnas en egen kategori för oss utan sponsorer igentligen! Jag säger inta att denna killen nu var sponsrad, men exempel som typ kooz

Jag kommer själv inte ställa ut då jag inte tycker det lönar sig, men tycker att det är jätte kul att ni anordnar utställning så man kan kolla på de fina bilarna istället!

Tack för mig!!!

394 Inlägg
29 maj 2010
Trådstartare
Varför nämner du inte namnet på utställaren istället för att sprida sån här dynga?

Du säger vidare att den utställaren har varit domare på Street Cars Fest, vilket jag starkt betvivlar, då vi inte har haft så många domare som även varit aktiva utställare.

Nu vet jag inte vilken utställning i Norrköping du pratar om, troligtvis 2008.

Dessa ställde ut i Norrköping 2008, så du måste mena någon av dem. Vem av dessa snackar du om?

Anders Ringqvist, Andreas Celid, Andreas Kvarnström, Andro Badia, Bo Johansson, Caroline Lewin, Charlotta Gustavsson, Christoffer Talvis, Emil Jungmar, Fredrik Billemark, Fredrik Karlsson, Fredrik Lundqvist, Henrik Andersson, Henrik Åberg, Jan Ketola, Johan Sabel, Johan Wester, Jonas Eriksson, Jonas Pettersson, K-G Wahlström, Kalle Hassel, Klas Neander, Kristian Svensson, Leontina Widell, Magnus Franzén, Micke Paczkowski, Peter Wistrand, Robert Ferm, Robert Pilevång, Robin Sandgren, Ronnie Gustavsson, Sebastian Hägerroth, Tim Nordlöf, Tomas Arkevid, Tony Grip.

Om du inte kommer ihåg själv, kanske du kunde prata med någon av dina fem "vittnen"?

PS. Ingen av utställarna ovan har någonsin, varken innan eller efter, fungerat som domare på SCF.

394 Inlägg
30 maj 2010
Trådstartare
https://www1.garaget.org/gallery/archive/12324/940235_8ylmd2.jpg

En liten flashback från Halmstad den 22.5. Nu hoppas vi att det ska komma ännu fler häftiga bilar till Skänninge Motormässa på söndag. Som sagt, alla är välkomna till denna träff. Det är inget krav att man ska vara med i utställningen - kom ändå. Men vill du vara med i utställningen så anmäler du dig på hemsidan, eller chansar och anmäler dig på plats. Det är ingen avgift för att vara med på träffen. Vill du va' med i utställningen kostar det 80 kronor (betalas på plats).

Info och anmälan: STREET CARS FEST HEMSIDA

Ta med kompisar, grannar, barn, hundar och katter så ser vi tillsammans till att det här blir en kanondag!

Ska ju bli värsta Nationaldagsfirandet, med blåsorkester, pukor och trumpeter - BE THERE!

VÄLKOMMEN! /SCF CREW

P.l.ä.p
175 Inlägg
30 maj 2010
kan ni inte skaffa prisklass med dagens fulaste bil oxå:P skulle vara riktigt roligt:D isåfall ställer jag upp:)

Åk före du så väntar jag på dig där..!

1 278 Inlägg
1 juni 2010
kanske kommer:)

Street Knight

39 Inlägg
1 juni 2010
Det va ju svin kallt i Uppsala så jag kommer förbi o kollar lite o hoppas på lite värme denna gång smile
Fixar du det Jensi?? smile

394 Inlägg
1 juni 2010
Trådstartare
D_Trygg skrev:
Det va ju svin kallt i Uppsala så jag kommer förbi o kollar lite o hoppas på lite värme denna gång smile

Tar med mig shorts till dig också... big_smile

7 Inlägg
2 juni 2010
klart man drar dit kan va skoj att kolla lite ,inte ställa ut där har man nog ingen chans ändå kanske

394 Inlägg
3 juni 2010
Trådstartare
julius75 skrev:
klart man drar dit kan va skoj att kolla lite ,inte ställa ut där har man nog ingen chans ändå kanske

Självklart ska du komma till denna träff. Om du sedan väljer att medverka i utställningen eller bara vill vara med på träffen, kan ju bli en senare fråga. Vi ses där. Jag tror det kommer bli en klart kul dag, med massor av bilar, bilklubbar, aktiviteter och uppvisningar/tävlingar.

712 Inlägg
3 juni 2010
Tycker han som skrev dom första inläggen verkar vara riktigt pantad i huvudet, varit på denna träffen i gbg och halmstad. Lika bra båda gångerna, speciellt när solen tittar fram!

http://techrate.se
Dagens och framtiden teknik! Välkomna in.
Finns även på twitter:
http://twitter.com/Techrateswe

7 Inlägg
3 juni 2010
japp solen ska lysa över skänninge på sönda så får starta upp subban å åka över en stund vi ses där !!

39 Inlägg
3 juni 2010
Jensi skrev:
D_Trygg skrev:

DO IT...lol ..
Fan blev sugen att ställa ut bilen igen.. Kan jag komma o ställa bilen o lämna nycklarna till dig jensi?? Måste i väg på annat ett par timmar big_smile

394 Inlägg
3 juni 2010
Trådstartare
D_Trygg skrev:
Jensi skrev:
D_Trygg skrev:

DO IT...lol ..
Fan blev sugen att ställa ut bilen igen.. Kan jag komma o ställa bilen o lämna nycklarna till dig jensi?? Måste i väg på annat ett par timmar big_smile

Inga problem. Vi tar hand om din bil, under tiden du är borta. big_smile

39 Inlägg
3 juni 2010
Jensi skrev:
D_Trygg skrev:
Jensi skrev:

DO IT...lol ..

Inga problem. Vi tar hand om din bil, under tiden du är borta. big_smile

kalas då syns vi på söndag!!

394 Inlägg
4 juni 2010
Trådstartare
Nu har vi lagt upp hela dagsprogrammet på Skänninge Motormässa - på STREET CARS FEST HEMSIDA
Senast redigerat av Jensi (4 juni 2010)

39 Inlägg
6 juni 2010
Kommer inte tyvärr.. Kopplings haveri...

Sök