Bilder? Hur tyckte ni att de var? själv tyckte jag att de var skit kul! och hoppas att de blir minst en gång till som Niklas sa. Synd bara att vi åkte ifrån då han sa att de inte var några tjejer som ville vara med i wet t-shirt grejen
har lite bilder ja kan ladda upp senare de sluta med att tre tjejer var med ^^ O jag vann pris i bassrace 129,9 klassen, riktigt kul, va med o skulle prova bara för skojs skull ^^
Var inte på sound n style men kan tänka mig att de var bra .. Mycket bilar i stan igår kväll. Finns de någon som har film från rusta parkeringen många som var där och filmade.. ? En mörk 745a. ?? Skulle va trevligt att se .. ( altså ticen på min profil )
Har mera bilder, men tar sån tid o ladda upp, men säg till om nån vill ha någon av dom ja laddat upp, eller om de är nån ni vill se så kan ja se om ja har den
Vi vill tacka alla som kom till vår bil o ljudkväll! Vi hade kanonkul och hoppas att ni också hade det! Vi kommer att börja planera redan nu ännu ett event lite senare i sommar, tänkt datum är 4 september men kommer att spikas senare. återkommer när vi har satt ett exakt datum för nästa träff!
Vill även tacka de som ställde upp och hjälpte oss med denna dag...utan er så blir det inmgen träff. Tack ännu en gång!!