3693
Sök

Inför: Vallåkraträffen 21-22 augusti 2010

x40
1 209 Inlägg
9 augusti 2010
jag vill komma men vet ej vilken dag man ska vara där.. bor på tjörn och övernatta över e inte aktuellt för mej, så om det e nån som kan vet vilken dag e bäst? lördag lr söndag? ska ditt o titta bara...

Volvo S40 turbo.

ZAPMAN
51 Inlägg
9 augusti 2010
kommer ner på fredagen så är där hela helgen tongue

OLAGBG
596 Inlägg
9 augusti 2010
Jag ska ner som vanligt:D
Är det nån som åker från halmstad på söndag morgon? åker därifrån.

mr_Hasse skrev:
jag vill komma men vet ej vilken dag man ska vara där.. bor på tjörn och övernatta över e inte aktuellt för mej, så om det e nån som kan vet vilken dag e bäst? lördag lr söndag? ska ditt o titta bara...

Söndagen ska du åka ner på i så fall. då är ju alla utställningsbilar där.
lördagen är bara  raggarbilar å sånt

OLAGBG
VOLVO

113 Inlägg
9 augusti 2010
Någon från norröver som ska ner som man kanske kan stöta på där nere? Vi ska mest troligt åka veckan innan å ha lite semester före. smile

x40
1 209 Inlägg
9 augusti 2010
okej tack så mycket.. söndag ska det bli...

Volvo S40 turbo.

www.ljudbyggaren.se
504 Inlägg
10 augusti 2010
Enligt ryktena så händer det massa skoj på Berga Industriområde i HBG, både Fredagkväll och Lördagkväll....Race 4 Fun håller ju till vid Bilprovningen om jag inte har helt fel för mig och Ljudbyggaren som ligger vid infarten till samma gata(från ena hållet) har ju sin årliga Ljudtävling där både ljudbilar och stylade bilar visar upp sig...

Det kommer att bli en riktig höjdar helg !!!

2009 : 1x12" och ca 1300watt = 142,6 (ESPL Skivan) 2 Första Placeringar
2010 : 153,4 db på Tävling hos Ljudbyggaren i HBG med "Black'n'Blue"
www.ljudbyggaren.se

Polack
61 Inlägg
10 augusti 2010
busfabror skrev:
Enligt ryktena så händer det massa skoj på Berga Industriområde i HBG, både Fredagkväll och Lördagkväll....Race 4 Fun håller ju till vid Bilprovningen om jag inte har helt fel för mig och Ljudbyggaren som ligger vid infarten till samma gata(från ena hållet) har ju sin årliga Ljudtävling där både ljudbilar och stylade bilar visar upp sig...

Det kommer att bli en riktig höjdar helg !!!

Nja det är olika vart R4F håller till. kommer man bara till deras samlingsplats så får man reda på det mesta där. De brukar inte misslyckas med sina kvällar.
Bara och spana in deras hemsida www.race-4-fun.se för att få reda på mer.

My Life - My Way

602 Inlägg
11 augusti 2010
Kom med på Show n Shine big_smile ses där. vet någon vilken camping i närheten av området som är billigast? tänkte stanna hela helgen

1 150 Inlägg
11 augusti 2010
Volvo-lollungen skrev:
Kom med på Show n Shine big_smile ses där. vet någon vilken camping i närheten av området som är billigast? tänkte stanna hela helgen

Jag vart inbjuden till det med wink Skitkul.. Det ska finnas en bilbyggarcamping som den lokala idrottsföreningen har hand om. Men om det är endast för utställare eller om det är för alla vet jag inte. Kan tänka mig att de är det sistnämnda, så för bl.a. mig som kommer dit på lördagseftermiddagen är de nog omöjligt att få en plats där.

I take my life with a pinch of salt
a slice of lemon
and a shot tequila..

OLAGBG
596 Inlägg
12 augusti 2010
bilbyggarcampingen är för alla.. har bott där nått år men det är bara massa fulla raggarjävlar där som för ett jävlans liv.

OLAGBG
VOLVO

1 150 Inlägg
12 augusti 2010
olagbg skrev:
bilbyggarcampingen är för alla.. har bott där nått år men det är bara massa fulla raggarjävlar där som för ett jävlans liv.

Kan tänka mig de. Kanske inte är så smart att ha bil och allt där då med andra ord. Njae vet inte riktigt hur jag gör.. Alternativt ställer jag ut redan från Lördagen och hoppas på att kunna ta mig fram och tillbaka med kompisar eller nåt;)

I take my life with a pinch of salt
a slice of lemon
and a shot tequila..

50 Inlägg
12 augusti 2010
"race 4 fun"

träffas klockan 21.00 på VÄLA MAX parkering HELSINGBORG

FREDAG & LÖRDAG

5 089 Inlägg
12 augusti 2010
Kommer allt ner. och däcken ska vara slut när jag kommer hem igen smile

\Lindgren

153 Inlägg
12 augusti 2010
Åker ner på lördag eftermiddag så man år lagom nere når det roliga börjar!!!

153 Inlägg
12 augusti 2010
FLindgren skrev:
Kommer allt ner. och däcken ska vara slut när jag kommer hem igen smile

Det tror jag säkert lindgren det brukar du ju göra annars med:Dtongue

32 Inlägg
13 augusti 2010
åker ner på torsdag redan....smile

28 Inlägg
13 augusti 2010
Klart man kommer! smile

Misuse of alcohol! This is what you say when someone drops a bottle or glass!

39 Inlägg
13 augusti 2010
Undra om man kommer in med postbilen ??
tänkte köra dit Söndag tillsammans med några andra.

Och kvällarna är givet o vara ute i Hbg har så nära ju...

5 089 Inlägg
13 augusti 2010
StyggaBohlin skrev:
Undra om man kommer in med postbilen ??
tänkte köra dit Söndag tillsammans med några andra.

Och kvällarna är givet o vara ute i Hbg har så nära ju...

Bilen kan vara krockad å sönderrostad. Dom släpper in vilken bil som helt, sålänge dom får in pengar.

\Lindgren

Sök