3259
Sök

Montering av sänkningsfjädrar i Skåne!

37 Inlägg
3 juni 2010
Trådstartare
Har nyligen fått hem en sänkningssats till min bil. 35 mm runtom till en Mercedes C-klass.
Är ingen höjdare alls på att pilla och skruva med sånt här själv och undrar därför om någon har tips på var man kan lämna in bilen och få fjädrarna monterade?

I Skåneregionen, helst i Malmö/Lund området.
Senast redigerat av w203 (3 juni 2010)

3 Inlägg
3 juni 2010
vad får det kosta?

Döpte mina fiskar till En & Två för ifall en dör har ja Två kvar

37 Inlägg
3 juni 2010
Trådstartare
Tolle84 skrev:
vad får det kosta?

Jag är beredd att betala vad det kostar att få det gjort av någon som kan.

Tvivlare
2 266 Inlägg
3 juni 2010
Tänk på att du mest troligen behöver få en hjulinställning efteråt. Vilken verkstad som helst hjälper dig med fjäderbytet, i stort sett smile Försök hitta en som har möjlighet att ställa hjulen direkt efter också.

You can't polish a turd, but you can roll it in glitter.
Med reservation för ev. felskrivningar.

37 Inlägg
3 juni 2010
Trådstartare
Grejen är att ifall jag kan lyckas få på fjädrarna innan jag kör upp (5 mil) och byter till nya fälgarna borde väll killarna på Däckia göra en hjulinställning?

I got Dubs!
2 423 Inlägg
3 juni 2010
w203 skrev:
Grejen är att ifall jag kan lyckas få på fjädrarna innan jag kör upp (5 mil) och byter till nya fälgarna borde väll killarna på Däckia göra en hjulinställning?

Om du betalar för det

37 Inlägg
3 juni 2010
Trådstartare
Adde666 skrev:
w203 skrev:

Om du betalar för det

Mycket bra svar. Det är klart jag betalar för det.
Allt jag vill ha svar på är ifall någon vet en verkstad i min region som kan och har möjlighet att montera fjädrarna?

Sök