Då var det dags för en egen liten tråd. Med galna garage grannar, en del egna idéer samt en mängd mindre uppgifter från andra biltokiga människor kommer det uppdateras här med bilder på aktiviteter i mitt garage.
Börjar med några halvgamla bilder på mina tidigare projekt...
vaddå galen garage granne ..du med verkar ju big time till galenskaperna hahaha skönt å se en liten tråd ....även om jag vet vad som pågår i garaget bredvid hihiii ..jag har byggt en lönndörr in till dig nu
nice med mushroom filtret hehe...nu e det bara ta dremeln å polera upp btr oxå..den lilla rackaren ser lite matt ut nu
ahhh nu ser jag varför du ville byta dina blå band buntisar mot mina gröna haha deeeeeeeetaljer kom hem nyss från skara å har skrämt alla barn i skara vattenlandet å hoppat bomb i poolen så vattnet försvann å totte 5 år land i en hård botten
japp, verkar som jag är en dålig forumtrådskapare faktum är att den lila tid jag har på mig när jag är i garaget springer jag som ekorre och glömmer att ta bilder... får bomba med bilder sen när jag kommer på att ta dem
Skulle gärna vilja göra det men då blir det inte intressant med sådana grejer längre. Har förresten gjort det än gång och tycker att personen, som jag visade hur man gör, inte har uppskattat "gåvan" kanske blir nåt när jag utnyttjar mina idéer till fullo...