ehh, vadå sneaky jag visar ju allt jag gör, sen att det händer inte så mycket så är det kanske inte så mycket att visa...
har iaf varit en stund i garaget och kollat min första vakumgjutning, har tyvärr ingen bild på den men var inte helt nöjd och skyller på dålig dammsugare så det blev vakumpump och resultatet....suger
den har gången gjorde jag också efter alla tutorials jag bara kunde komma åt
den här gången blev det mycket bättre... har dock hittat ett litet fel men det kommer undvikas i framtiden
taa-daa
den som tycker att mönstret är konstigt ska veta att panelerna kommer att lackas iaf...
nu är det bara resten kvar... och fixa en massa kolfiber till bygget... har försökt skaffa spons med fått nedslag
Säger som nån sagt i en annan tråd e bra jäkla roligt å se det live istället,å känna på dessa gjutna delar...sjukt bra ..å väger mindre än min morron fart ..tur att man har nära så man kan smygkika när man vill
Säger som nån sagt i en annan tråd e bra jäkla roligt å se det live istället,å känna på dessa gjutna delar...sjukt bra ..å väger mindre än min morron fart ..tur att man har nära så man kan smygkika när man vill
hehe, är faktiskt fascinerande hur lite de väger... jupp live är bättre än att gjuta framför dataskärm
= ) F..n vad bra det ser ut.... Den delen som blev för mjuk, kolla om inte den hårdnar om du lägger den åt sidan några dar....
tack för tipset, ska göra så men mentalt har jag strukit den delen redan då vakuum i formen försvann lika fort som temperaturen i garaget och spackla mer än små skavanker är inte fallet
qpon: Det här är den absolut bästa tråden på gorg, till skillnad från din så är det inte massa "spec lister" som visar hur mycket pengar man har råd att lägga på bilen. I din tråd så är du händig, kreativ och bangar inte på att försöka en gång till