Hej skaffade mig en Volvo Amazon 64 / 2007 men har haft ett annat bygge innan så har inte liksom börjat med Amazonen då,, Så tänkte ja börja med den gamla åket då nu
INFO
Märke : Volvo amazon ärsmodell 64 2 dörras motor B18 men inte i allt orgenal kan man säga,
De är ingen ny bil så kommer komma mkt mkt jobb framför mig . men få ta den tid de ta så de blir redigt gjort
Motor blir från en 850 (G)
växellåda M90 eller bmw låda ( )
142 bromssystem eller något annat ( ) ________________________
De kommer att börjas rost lagas först (G)
slipa ner invändigt i bilen och i motor rummet. (G)
Måla allt (G) men inte klar på långa vägar
tanken med de hela bygget är att de ska bli en turbo bil
Tema blir nog gräd vit ,tonade baklysen kanske bebymone fälgar eller hur de stavars ( )
kommer upp bilder så fort de funkar ---- Ha de bäst (G)
_____________ så länge få ni kolla på min profil på bilderna
Om du har en bild på din sida/galleri så finns det en länk till höger om bilden som kallas BBcode, kopiera den och klistra rakt in i ditt inlägg så syns bilden när du postar Den gamla uppladdningsfunktionen för att få bilderna direkt till forumet är tydligen borttagen tills vidare för förbättring..
Låter annars kul detta, lycka till!
Senast redigerat av Volvo1968 (5 juli 2010)
Alla Volvo Amazoner blev inte Vallåkrabyggen på 80talet, denna fick nöja sig med ett ovanligt färgval och sönderkörning, för att sedan bli bortglömd i nästan 20 år - Kolla HÄR hur bilen får nytt liv!
------------------
Varning, jag sparar nästan på allt, och ser möjlighet i 90% av alla bilvrak...
Om du har en bild på din sida/galleri så finns det en länk till höger om bilden som kallas BBcode, kopiera den och klistra rakt in i ditt inlägg så syns bilden när du postar Den gamla uppladdningsfunktionen för att få bilderna direkt till forumet är tydligen borttagen tills vidare för förbättring..
Alla Volvo Amazoner blev inte Vallåkrabyggen på 80talet, denna fick nöja sig med ett ovanligt färgval och sönderkörning, för att sedan bli bortglömd i nästan 20 år - Kolla HÄR hur bilen får nytt liv!
------------------
Varning, jag sparar nästan på allt, och ser möjlighet i 90% av alla bilvrak...