Jag undrar helt enkelt vad denna kontakt heter och vad jag behöver för adapter för att kunna koppla in denna stereon i min bil. Köpte en adapter som passade min Volvo 850 -94 men i andra änden var det 2 andra stifft som bara passar i en gammal stereo jag har där cd-läsaren är paj.
Jag undrar helt enkelt vad denna kontakt heter och vad jag behöver för adapter för att kunna koppla in denna stereon i min bil. Köpte en adapter som passade min Volvo 850 -94 men i andra änden var det 2 andra stifft som bara passar i en gammal stereo jag har där cd-läsaren är paj.
Kan ev bli svårt att få tag i en iso till spelaren. Tycker det ser ut som en AIWA. Finns det nån som säljer såna längre? Original iso kontakter brukar ligga på 3-400kr.
Om jag ser rätt är det en "DIN" utgång för att koppla in en förstärkare med signal signal och styrning men det kan också vara någon form av utgång för att styra en CD-växlare.
Jag hoppas att vägverket förstår vikten av att hålla avstånd till framförvarande är minst lika viktigt som att hålla hastigheten i trafiken. När ska de börja den kampajen?
Fråga 1 så vi slipper massa gissningar,,, vad är det för stereo ? Är det en piooner så finns koppling på www.kjell.com
Om du läser octans inlägg och kollar igen på bilden så ser du
Ja se på fan.. men borde det inte va ganska smart och gå in till närmaste bilstereo handlare med apparaten i näven... borde inte va så svårt å komma på själv..