3424
Sök

Nissan 200sx s13 -92 Vexaxeltätning = bara en plåtbricka??

243 Inlägg
29 juni 2010
Trådstartare
Hej, min s13 läcker olja från vevaxeln. Beställde vevaxeltätningar och de enda ja fick va en plåtbricka, borde de inte va mer??

Nissan 200sx s13 Projekt DRIFTWORKS - SMOKINGSKILLS

8 253 Inlägg
29 juni 2010
Plåtbricka..? Det ska vara packboxar, både fram och bak va jag vet.

243 Inlägg
29 juni 2010
Trådstartare
Marlboroman skrev:
Plåtbricka..? Det ska vara packboxar, både fram och bak va jag vet.

De trodde ja med, men fick bara en bricka yikes. Någon som vet säkert?

4 670 Inlägg
29 juni 2010
Sitter packboxar både fram o bak på s13!

100% säker då ja bytt dessa bra många gånger big_smile
Senast redigerat av mickius (29 juni 2010)

243 Inlägg
29 juni 2010
Trådstartare
mickius skrev:

Ok, beställde grejerna på nissan. Vi tyckte det va konstigt att plåtbrickan va de enda som fanns att beställa och de tyckte de på nissan med hmm . Var har du beställt dina packboxar Mickius?

4 670 Inlägg
29 juni 2010
timpanen skrev:
mickius skrev:

Ok, beställde grejerna på nissan. Vi tyckte det va konstigt att plåtbrickan va de enda som fanns att beställa och de tyckte de på nissan med hmm . Var har du beställt dina packboxar Mickius?

Beställde dom på min lokala nissanhandlare där ja var stammis när ja ägde nissan smile
Men dom fick leta rätt friskt efter delarna men ja visste ju hur dom såg ut så när dom visa sprängskissarna så visste ja vilken del det var jag ville ha! tror ja har bild på den packboxen i min tråd om den mattsvarta nissanen

243 Inlägg
29 juni 2010
Trådstartare
mickius skrev:
timpanen skrev:
mickius skrev:

Beställde dom på min lokala nissanhandlare där ja var stammis när ja ägde nissan smile
Men dom fick leta rätt friskt efter delarna men ja visste ju hur dom såg ut så när dom visa sprängskissarna så visste ja vilken del det var jag ville ha! tror ja har bild på den packboxen i min tråd om den mattsvarta nissanen

Då ska jag kolla tråden efter de, tackar så mkt för hjälpen smile

7 120 Inlägg
29 juni 2010
Det är ju jag(vi) som inte hittar dem där packboxarna, skäms lite men det finns ju inte på något logiskt ställe i Nissans uråldriga program så ledtrådar uppskattas! smile

243 Inlägg
29 juni 2010
Trådstartare
Aerodynamik skrev:
Det är ju jag(vi) som inte hittar dem där packboxarna, skäms lite men det finns ju inte på något logiskt ställe i Nissans uråldriga program så ledtrådar uppskattas! smile

Ja, det är lite konstigt att de fortfarande har ett så gammalt system hmm . Fick några art nr på nogs så ska se om vi kan hitta de rackarns packningarna imorn tongue

Sök