här kommer en update! Har tyvär lagat hjulhus i onödan nu.. för bestämde mig nyss för att bygga helt nya hjulhus då hjulen kommer ta i original när jag kör med så sänkt jag ska ha med coilovers! Karossen börjar likna nånting men har en del kvar, är inte mycket att skrapa kvar, bara få boort lite kitt. Sen är det blästring nästa månad och ev lack! Händer iaf lite saker nu!
Men lite bilder iaf:
allt för idag, ska försöka hålla er mer uppdaterade, men håller ju på med samma saker hela tiden just nu så finns inte så mycket mer att se!
Imorn kapas hjulhus bort i vilket fall! nya fjädertorn kommer nog byggas med!
Dörrar och front och spoilrar runt om inhandlas den här månaden, reservhjulsbaljan ärväck och en ny bockad slät plåt är lagd , bara svetsa dit! sen är underedet klart för blästring!
Dåligt med update pågrund av pengabrist och skola, men nu börjar det snart rulla på igen!
Dörrar och front och spoilrar runt om inhandlas den här månaden, reservhjulsbaljan ärväck och en ny bockad slät plåt är lagd , bara svetsa dit! sen är underedet klart för blästring!
Dåligt med update pågrund av pengabrist och skola, men nu börjar det snart rulla på igen!
SÅ nu ni grabbar och tjejer! Har hänt en hel del nu, dock inte köpt några grejer än, ekonomin har inte tillåtit det ännu.
MEn iaf, har skrapat hela bilen inuti på asfaltsmattor, samt rivit ur hela elen! Får tacka Holmaextreme som hjälpt och skrapat, samt D4nn3e för slipning och lackning av golvet! Har även svetsat dit plåten under nu, vart riktigt bra!
Golvet har rostlagats sedan kittat och nu är det lackad i 1 komponent industrifärg!
bilder:
Allt för idag! ska försöka göra iaf en update i veckan nu!
påbörjat bygge av nya hjulhus fram! imorn kommer de bockas plåt till detta, tror de kommer bli riktigt cleant, och framförallt ett måste då den kommer va låg och ha coilovers fram!