den går säkert bra men filmen va ju inte det roligaste jag sett direkt ^^ ni kanske skulle kört på nån bana eller nåt? och inte tejpat fast kameran fram på fyrhjulingen...Men är det eran första film så är det ändå bra jobbat!
Min morfar har en Honda "Big Red" 250cc tror jag det är... Den går inte som attan, men tillräckligt för en som bara kör då och då, och gjort detta sen han var 12 år gammal
Den och jag har nog haft de sjukaste möjliga åkturerna, snacka om att den njuter när jag kommer upp
Jag snortar inte kola, jag röker inte på... Är man redan dum i huvet, är det fel väg att gå! - Sabotage, Epilog, Här och nu
Min morfar har en Honda "Big Red" 250cc tror jag det är... Den går inte som attan, men tillräckligt för en som bara kör då och då, och gjort detta sen han var 12 år gammal
Den och jag har nog haft de sjukaste möjliga åkturerna, snacka om att den njuter när jag kommer upp
De behöver inte gå som fan för att vara kul. kör mer med våran Big Red 300cc än Polarisen.
man kan få många nära döden upplevelser med 300cc också
De behöver inte gå som fan för att vara kul. kör mer med våran Big Red 300cc än Polarisen.
man kan få många nära döden upplevelser med 300cc också
köp en gatreggad quad, finns inget roligare! har själv en yamaha 660 Raptor och det är nog nåt av det roligaste jag har haft, e man ute och kör och ser några brudar e det bara att peta ner i tvåan och dra upp den på bakhjulen och sen iväg en hundra meter, det älskar dom
nej Nikoz har rätt om 900 kubikarna! (finns polaris 900efi men på snöskotrar) fina vägar ni har att köra på i filmen men allra roligast är ju att köra ATV i grustag! så ***** kul bara!
köp en gatreggad quad, finns inget roligare! har själv en yamaha 660 Raptor och det är nog nåt av det roligaste jag har haft, e man ute och kör och ser några brudar e det bara att peta ner i tvåan och dra upp den på bakhjulen och sen iväg en hundra meter, det älskar dom
Behöver man ngt mer än ett B körkort till en sånn?
Behöver man ngt mer än ett B körkort till en sånn?
mvh.
det går bra med b kort eller a kort du väljer själv!