4656
Sök

ATV körning =)

steffe_vr6
21 juni 2006
Trådstartare
jag och en polare spelade in en liten film med hans fyrhjuling. och den går ruskigt bra tycker jag 
http://video.google.com/videoplay?docid … 3231855419

284 Inlägg
21 juni 2006
den går säkert bra men filmen va ju inte det roligaste jag sett direkt ^^ ni kanske skulle kört på nån bana eller nåt? och inte tejpat fast kameran fram på fyrhjulingen...Men är det eran första film så är det ändå bra jobbat!

You don't need a reason to help people.

SSS -12
3 217 Inlägg
23 juni 2006
ATV är fruktansvärt skoj att köra...

Jag snortar inte kola, jag röker inte på... Är man redan dum i huvet, är det fel väg att gå! - Sabotage, Epilog, Här och nu

Fisketokig
2 997 Inlägg
23 juni 2006
Fuckface skrev:
ATV är fruktansvärt skoj att köra...

inte 2 pers på en Polaris 500 Worker i 110km/h när framhjulen börjar wobbla wink

Saab 9-3 Aero SS --- Honda CBR600RR
Can Am 800XXC Vägreg --- Can Am 450X Vägreg

SSS -12
3 217 Inlägg
23 juni 2006
Det är ju då det blir utmaning av det tongue

Min morfar har en Honda "Big Red" 250cc tror jag det är... Den går inte som attan, men tillräckligt för en som bara kör då och då, och gjort detta sen han var 12 år gammal tongue

Den och jag har nog haft de sjukaste möjliga åkturerna, snacka om att den njuter när jag kommer upp tongue

Jag snortar inte kola, jag röker inte på... Är man redan dum i huvet, är det fel väg att gå! - Sabotage, Epilog, Här och nu

Fisketokig
2 997 Inlägg
23 juni 2006
Fuckface skrev:

Min morfar har en Honda "Big Red" 250cc tror jag det är... Den går inte som attan, men tillräckligt för en som bara kör då och då, och gjort detta sen han var 12 år gammal tongue

Den och jag har nog haft de sjukaste möjliga åkturerna, snacka om att den njuter när jag kommer upp tongue

De behöver inte gå som fan för att vara kul. kör mer med våran Big Red 300cc än Polarisen.

man kan få många nära döden upplevelser med 300cc också big_smile

http://img66.imageshack.us/img66/1355/pict08456xu.jpg

Nästan slicks nu så den är oslagbar på vintern i underhållning men inte på väghållning

252 Inlägg
23 juni 2006
Idiot...  HJÄLMen saknas på filmen...

//Janne

Fisketokig
2 997 Inlägg
23 juni 2006
Janne skrev:
Idiot...  HJÄLMen saknas på filmen...

"Använda hjälm, det leder bara till mer materiell förstörelse i händelse av krock." - Markus H 2005

677 Inlägg
23 juni 2006
Ähh, en annan körde ju 900cc på jobbet. Konstant på ställ och av nån anledning så tog alltid bakdäcken slut först. Märkligt smile

1 926 Inlägg
23 juni 2006
hahahah big_smile

BoraV6 skrev:
Ähh, en annan körde ju 900cc på jobbet. Konstant på ställ och av nån anledning så tog alltid bakdäcken slut först. Märkligt smile

SSS -12
3 217 Inlägg
23 juni 2006
Martin 9-3 skrev:
Fuckface skrev:

De behöver inte gå som fan för att vara kul. kör mer med våran Big Red 300cc än Polarisen.

man kan få många nära döden upplevelser med 300cc också big_smile

http://img66.imageshack.us/img66/1355/pict08456xu.jpg

Nästan slicks nu så den är oslagbar på vintern i underhållning men inte på väghållning

Okey... Det är exakt en sådan han har tongue Och han har inte haft mönster på bakdäcken sedan 3 - 4 år tillbaka tongue Rätt skrämmande på vintern smile

326 Inlägg
30 juni 2006
haha va ute å prova åka på bakhjulet me våran åtongue fan va kul det va! fasst det va lätt å slå över! men det enda som hände va att den vart sur!

Banracing licens avklarad, driftinlicens på gång!

7 Inlägg
30 juni 2006
BoraV6 skrev:

Menar du en atv/fyrhjuling? För ja trodde den största orginal på marknaden va Polaris 800 EFI (800cc)
Nyfiken på va du körde då.

88 Inlägg
30 juni 2006
köp en gatreggad quad, finns inget roligare! har själv en yamaha 660 Raptor och det är nog nåt av det roligaste jag har haft, e man ute och kör och ser några brudar e det bara att peta ner i tvåan och dra upp den på bakhjulen och sen iväg en hundra meter, det älskar dom

too fast to live, too young to die
357 Inlägg
30 juni 2006
nej Nikoz har rätt om 900 kubikarna! (finns polaris 900efi men på snöskotrar)
fina vägar ni har att köra på i filmen wink men allra roligast är ju att köra ATV i grustag! big_smile så ***** kul bara!

88 Inlägg
30 juni 2006
föresten gå in på www.skanequad.se och kolla in våra filmer där! vissa av dom e riktigt coola att titta på

677 Inlägg
3 juli 2006
Jadu det var nått år sedan. Innan EFI:n kom.

54 Inlägg
3 juli 2006
Rapid skrev:
köp en gatreggad quad, finns inget roligare! har själv en yamaha 660 Raptor och det är nog nåt av det roligaste jag har haft, e man ute och kör och ser några brudar e det bara att peta ner i tvåan och dra upp den på bakhjulen och sen iväg en hundra meter, det älskar dom

Behöver man ngt mer än ett B körkort till en sånn?

mvh.

Grabbar med smak kör bilar utan tak..

494 Inlägg
3 juli 2006
steffe_vr6 skrev:
jag och en polare spelade in en liten film med hans fyrhjuling. och den går ruskigt bra tycker jag 
http://video.google.com/videoplay?docid … 3231855419

va fan den reste ju inte äns dåligt

jag är hård som sten

88 Inlägg
4 juli 2006
yngwe skrev:
Rapid skrev:

Behöver man ngt mer än ett B körkort till en sånn?

mvh.

det går bra med b kort eller a kort du väljer själv!

Sök